مجیدی: آقای افشاریانین چرا پشت دروغ ها پنهان می شوید؟ / آنها با اقدامات خود استقلال را 10 سال به تأخیر انداختند



سرمربی استقلال می گوید رئیس هیئت منصفه “در یک خط قرار دارد”.

به گزارش ایسنا ، فرهاد مجیدی ، سرمربی استقلال بعد از بازی امروز (سه شنبه) تیمش مقابل تراکتور در یک نشست خبری اظهار داشت: به طور کلی بازی خیلی زیبا و جالب نبود زیرا تراکتور در لایه های دفاعی کار می کرد. با توجه به شرایط باشگاه و بازیکنان ، از بازیکنانی که موفق به پیروزی شدیم متشکرم.

وی درباره تقابل با مربیان سابق استقلال و موفقیت در برابر آنها گفت: او (فیروز کریمی) یکی از مربیان خوب لیگ است و من می توانم از بازیکنانی که علی رغم شرایط اسفناک باشگاه موفق به پیروزی در این بازی شدند تشکر کنم. “

سرمربی استقلال درباره اشتباهات داوری در برابر تیمش توضیح داد: لطفا در مورد داوری صحبت نکنید. اصلاً از قاضی نام نبرید. ما و طرفداران استقلال نسبت به داوری حساسیت داشتیم. داوری خیلی خوب بود و دستهای جداگانه آنها درد نکرد. اگر شهامت عذرخواهی را ندارید ، چرا در تلویزیون می آیید و با ذهن مردم بازی می کنید؟ همه ما می دانیم که ارسلان از داور آفساید کمک گرفت. چرا این را توجیه می کنید؟ اکنون او اشتباه می کند و در کنفرانس من گفتم که بزرگترین داوران جهان نیز اشتباه می کنند. من همچنین با بازیکنانم صحبت کردم که هیچ یک اجازه مصاحبه با داور را ندارند.

مجیدی ادامه داد: چرا آقای افشاریانین را توجیه می کنید و بعد از دروغ دروغ می گویید؟ من ناراحت هستم که چرا اشتباهات داوران فقط برای استقلال است. همان صحنه گل امروز را ببینید. اگر اشتباهی بود دیگر تمرین نمی کردم. من نمی خواستم در این فصل در مورد داوری صحبت کنم ، اما اشتباهات داوری آنقدر عجیب ، هدفمند و برنامه ریزی شد که مجبورم از حقوق تیمم دفاع کنم. دوست ندارم بیشتر از قضاوت صحبت کنم. ناگفته می توان گفت و انشاالله بعد از پایان فصل در مورد آن صحبت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید  7 میلیارد کلاهبردار در فارس دستگیر شدند - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

وی در پایان درمورد پاداش هایی که به بازیکنانش برای بازی با تراکتور داد ، گفت: “این کمترین کاری است که می توانم برای بازیکنانم انجام دهم.” روحیه تنهایی و درماندگی همه ما را غرق می کند. دستان هر بازیکنی را که با این شرایط برنده می شود می بوسم. آنها باشگاه را به خاطر خدا ترک کردند و هرچه ما بگوییم ، آنها می گویند بگذار دولت پایان یابد. آقای دولت ، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آنها کاری کردند که بازیکنان باعث بدخلقی و بی انگیزگی بازیکنان شدند. من تمام تلاشم را می کنم تا بازیکنان روحیه خوبی داشته باشند. هرچه نمی دانم ، خیلی خوب می دانم. مسئولان فکر نمی کنند ، اما در حین صحبت ما ، 10 دستگاه نظارت از ما می خواهند که صحبت نکنیم. اگر این امکان وجود نداشته باشد ، چه کسی حقوق طرفداران استقلال را دریافت می کند؟ لطفاً بیایید آموزش ببینید که کارمندان باشگاه ما چه کسانی هستند. هیچ کس حتی با ما تماس نمی گیرد. این باشگاه استقلال است اما صلاحیت لازم را نداشت ، همه همرزمانش را در این باشگاه رها كرد و 10 سال قبل این باشگاه را ترك كرد. چگونه می خواهید این باشگاه را بازیابی کنید؟ شما صحبت می کنید و آنها را می زنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید