مجوز 15 هزار تاکسیران باطل شد



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از تعلیق پروانه 15 هزار تاکسیران واکسینه نشده خبر داد و گفت: در این مدت 9 هزار تاکسیران که مجوزشان تعلیق شده بود، درخواست واکسیناسیون کردند.

مرتضی ضامنی در خصوص روند اعمال محدودیت و ابطال مجوز برای رانندگان تاکسی که واکسینه نشده اند، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی ویروس کرونا، محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند یا اصلا واکسینه نشده اند، تصویب شده است. “ایران” در وزارت امور داخله روند ارسال استعلامات را آغاز کرده است که به صورت دوره ای به ما ارائه خواهد شد.

وی افزود: مقرر شد گواهینامه رانندگی گروهی از رانندگانی که واکسینه نشده اند باطل شود و این تعلیق تا زمان واکسینه شدن ادامه خواهد داشت به این ترتیب با آغاز طرح ۲۴ هزار راننده واکسینه نشده بودند. محدودیت‌ها و مجوزهایی در نظر گرفته‌ایم.» همه فعالیت‌های آنها متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور ادامه داد: پس از تعلیق 4 هزار راننده برای واکسیناسیون اقدام به تاج گذاری کردند که مجوز آنها باطل شد و پس از آن 3 هزار نفر دیگر واکسینه و از محل خارج شدند. لیست.”

بیشتر بخوانید  بازی با مرگ سه شناگر جسور در ترسناک‌ترین استخر طبیعی جهان

دیدگاهتان را بنویسید