مجوزهای ترافیکی بین استانی که قبلاً صادر شده فاقد اعتبار است / پلیس وظیفه اجرا و محدودیت ها را بر عهده دارد



فرماندار تهران تأکید کرد: تهران در وضعیت سرخ بستری کرونر قرار دارد و هیچ مجوز ترافیکی بین استان ها صادر نمی شود و مجوزهای قبلی نیز فاقد اعتبار هستند.

به گزارش ایسنا ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا در تهران اظهار داشت: متأسفانه ما در میان هفت استانی هستیم که در بیمارستان بستری شده و همزمان بیماران سرپایی ، بستری ، تختخواب های ویژه هستیم. و مرگ و میر. ما در گذشته چنین شرایطی نداشته ایم و این مدیریت بخش بهداشت را دشوار می کند.

وی افزود: دستورالعمل تعطیلی استانهای تهران و البرز توسط ستاد ملی علیه ولیعهد اعلام شد و رئیس جمهور با این پیشنهاد موافقت كرد كه 14 بند وجود دارد و همه دستگاه های دولتی ، اصناف ، بانك ها و بخش خصوصی بسته شده اند. موضوع اطمینان از اجرای این محدودیت ها برای اطمینان از حداقل تنفس در تهران مهم است.

بندپی با تأکید بر اینکه تحقق این مهم نیاز به همکاری مردم دارد ، ادامه داد: پلیس اجرای و اجرای این مصوبه را بر عهده دارد.

وی تأکید کرد: فقط آمبولانس ها می توانند بین استانها تردد کنند و کلیه پروانه های صادر شده فاقد اعتبار بوده و به استانداران اعلام شده است که هیچگونه مجوز ترافیکی بین استانها صادر نمی شود. پروانه های صادر شده از امروز تا صبح روز دوشنبه فاقد اعتبار است.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود در عید قربان با تأکید بر اینکه شرایط و پروتکل های بهداشتی بررسی شده است ، افزود: 82 مرکز واکسیناسیون وجود دارد و 770 نفر 60 سال به بالا و تعدادی از سال های قبل ، در در این صورت مراکز واکسیناسیون باید به 140 مرکز افزایش یابد. بنابراین تصمیم گرفته شد که همه دستگاه ها مانند آموزش و غیره برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید  افزایش قیمت دلار و یورو 18 آبان 1402

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید