مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مجموعه جواهرات لوکس فواز گروسی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بازیکن خلاق چند نفره فواز گروسی جدیدترین جواهرات خود را در Ritz در مکان رویایی Vandom در پاریس ارائه کرد. این طراح که به واژگان زیبایی شناختی و استفاده از رنگ های فانتزی و سنگ های قیمتی معروف است، قطعاتی را ارائه کرد که ترکیبی از زیبایی، رنگ و شخصیت را ارائه می دهد.


جواهرات لوکس / گردنبند زمرد

این مجموعه دارای گوشواره، گردنبند، انگشتر و دستبند است که هر کدام به بهترین شکل ساخته شده اند. از جمله قطعات مقاومت، حلقه خزنده با تراش مربع زمرد کلمبیایی 15.04 قیراط است که بر روی بدنه یاقوت قرار گرفته است و یک گردنبند زمرد باشکوه از طلای سفید و تیتانیوم و مجموعه ای با 768 زمرد و 205 الماس سفید. . .


جواهرات لوکس / گردنبند زمرد

گوشواره بسیار زیبا با طلای سفید و تیتانیوم کامل با 260 زمرد و 157 الماس سفید انگشتر با زمرد کلمبیایی کامل با مربع 15.04 قیراط روی بدنه یاقوتی.


جواهرات لوکس / گردنبند زمرد

این گردن بند که به صورت گدازه ای گرانبها ساخته شده و قسمت های بدن را می سوزاند، دارای الماس های جفت شده با 44 زمرد زامبیایی، مجموعا 87.65 قیراط است.


جواهرات لوکس / گردنبند زمرد

یک انگشتر رز طلای 18 عیار با 52 یاقوت برمه ای گرم نشده که به شکل باگت و 567 الماس تراش خورده است. مجموعه ای از طلای رز 18 عیار با 239 یاقوت برمه ای گرم نشده، برش باگت و الماس 1920.

یک گردنبند هشت ردیفی، مجموعه ای با زمرد و 115.55 قیراط زمرد، و یک کاف با مجموعه ای از بیش از 2700 الماس و تسوویر، که کلیدهای متحرک پیانوی آکوستیک را تداعی می کند، یادآور پیانوی آکوستیک با پیانوی آکوستیک. . سپس دستبند از یاقوت قرمز تیره و یاقوت الماس ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  کدام تصویر در عکس پنهان است؟


جواهرات لوکس / گردنبند زمرد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *