مجموعه تاریخ انقضا پراید + جزئیات


زمان تمام شدن پراید

تشویق کننده: وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازنشستگی پراید خبر داد. رحمانی در خصوص اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر شکست صنعت خودرو گفت که خود رئیس کل بانک مرکزی این موضوع را مطرح کرده و باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، رضا رحمانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه داخلی سازی تجهیزات پتروشیمی، گفت: سه مدل پراید داریم که انشالله از اردیبهشت و دی ماه سال آینده از مدار خارج می شود. . “

وی در خصوص اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر فروپاشی صنعت خودرو، توضیح داد: خود رئیس کل بانک مرکزی موضوع فروپاشی صنعت خودرو را مطرح کرد و باید خودش پاسخگو باشد.

رحمانی ادامه داد: امسال یکی از برنامه های محوری ما بحث تولید داخل است. در این راستا در حوزه های مختلف صنعتی، برنامه بزرگی برای تبدیل 10 میلیارد دلار واردات به تولید داخلی داریم.

وی افزود: خوشبختانه در آن راستا تفاهم نامه ای به ارزش 60 میلیون یورو منعقد شد که در واقع یک اطلاعیه و آغاز حرکت جدی در حمایت از تولید داخلی است و دوستان ما در وزارت نفت با ما همکاری کردند. در پتروشیمی های خصوصی.” بخش و انجمن های مرتبط.” این حرکت تا رسیدن به اعداد مطرح شده در تفاهم نامه ادامه خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اولین اثر این تفاهم نامه فعال شدن واحدهای ما یعنی آذرآب است که متاسفانه مشکل اصلی زیر ظرفیت کار بود. با امضای این تفاهم نامه 20 میلیون یورو تسهیلات برای آذرآب اختصاص یافته و ظرفیت این واحد مهم افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  بازی از دست دادن پروفایل .. !! سری 38

وی در پایان درباره نقش این تفاهم نامه در ایجاد اشتغال جدید گفت: این تفاهم نامه ابتدا اشتغال را تثبیت می کند و اگر هر میلیارد دلار واردات داخلی کاهش یابد 50 هزار شغل ایجاد می شود.

جداکننده خط

بیشتر

خودروی جایگزین پژو 405 شناسایی شد

جزئیات خروج پراید و پژو 405 از خط تولید


دیدگاهتان را بنویسید