مجمع ایثارگران در مدیریت چالش های استان های مرزی تجربه زیادی دارد



دبیرکل مجمع ایثارگران گفت: این حزب در زمینه دفاعی ، سیاسی و اجتماعی ظرفیت دارد و می تواند به کشور کمک کند.

جواد امام در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه نیاز جریان های سیاسی برای کمک به دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور وجود دارد ، اظهار داشت: کمک ها باید منطقی باشد. کمک زمانی است که یک جریان سیاسی درگیر سیاستگذاری و تصمیم گیری باشد. ما بیش از آنچه در دولت هستیم به این بخش فکر می کنیم.

وی تأکید کرد: استفاده از همه توانمندی های کشور ضروری است و رئیس جمهور باید ثابت کند که در همه مشارکت دارد و از همه توانایی های کشور استفاده می کند. ما به دنبال جستجوی خود در مجمع ایثارگران نیستیم و هیچ سهمی هم نمی خواهیم ، ما فقط به دنبال مطالبات مردم هستیم.

یک یادآوری دارم: مجمع ایثارگران از 4 دهه گذشته تجربیات خود را جمع کرده و در زمینه های دفاعی ، سیاسی و اجتماعی ظرفیت دارد و می تواند به کشور کمک کند. مجمع پیشکسوتان مطمئناً در برنامه ریزی و ارائه راهکارهایی برای مدیریت چالشها در استانهای مرزی دارای تجربه و پتانسیل زیادی است.

وی با بیان اینکه هرگونه اقدام جریان های سیاسی باید منجر به تغییر رویکرد دولت آینده شود ، توضیح داد: بازنگری در سیاست داخلی و مشارکت مردم در تصمیم گیری ها و استفاده از همه منابع انسانی در کشور ، بدون در نظر گرفتن تقسیم بندی خودی ها و افراد خارجی و گوش دادن صدای منتقدان و اطمینان از آشتی مردم با سیستم ضروری است ، زیرا شکست رئیس جمهور به معنای شکست سیستم است.

بیشتر بخوانید  فال روزانه واقعی یکشنبه ۲۸ آبان | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید