مجسمه هوگو چاوز در ایالت کورو ونزوئلا سرنگون شد


به گزارش سایت طلا، پس از آن که مقامات انتخاباتی ونزوئلا نیکلاس مادورو، رهبر اقتدارگرای این کشور را بطور رسمی پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند، اعتراضات گسترده‌ای در چندین شهر ونزوئلا برگزار شد و معترضان مادورو را به تقلب متهم کردند. تصویری از لحظه سرنگونی مجسمه هوگو چاوز در ایالت کورو ونزوئلا را مشاهده می‌کنبد. منبع: چندثانیه


«نیکلاس مادورو موروس» برای شش سال آینده (۲۰۳۱-۲۰۲۵) بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهوری ونزوئلا برگزیده شد و پیروزی او موجی از واکنش‌های جهانی تا پیام‌های تبریک شماری کشورهای آمریکای لاتین را به همراه داشت. در همین راستا سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا را تبریک گفت. سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران مراتب حمایت و همبستگی خود را با جمهوری بولیواری ونزوئلا جهت پیشبرد برنامه‌های توسعه ملی و نیز تقویت همکاری‌های دوجانبه اعلام کرد.

چه آنکه دوره‌های ریاست‌جمهوری در ونزوئلا، شش ساله است. طبق نتیجه فعلی، نیکولاس مادورو برای سومین دوره، رئیس‌جمهوری ونزوئلا خواهد بود. مادورو می‌گوید ۵۱.۲ درصد از آرا را به دست آورده و به این ترتیب پیروز رقابت‌های انتخاباتی در این کشور است.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید

بیشتر بخوانید  نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام امروز ساعت ۱۸ آغاز می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید