مجری مشهور و جوان تلوزیون در کمال نا باوری 4 فرزند دارد



آنچه دیگران می خوانند:

ستاره قطبی سادات مجری محجبه تلویزیون و همسر شهرام شکیبا مجری برنامه کندپهلو یکی از چهره های فعال فضای مجازی ستاره سادات قطبی است که هر روز بخشی از زندگی خصوصی خود را با مخاطبان به اشتراک می گذارد. ستاره سادات قطبی این مجری جوان که به تازگی صاحب پسری به نام سید حسین شده است، ستاره سادات قطبی به درخواست دنبال کنندگانش تصویری از پسر سیدعلی همسرش را به اشتراک گذاشت:

ستاره قطبی سادات

بیوگرافی مختصری از ستاره سادات قطب و همسر و پسرانش

سهرا سادات قطبی که چند سالی است با مجری مسابقه متوسطه ازدواج کرده است، زندگی عاشقانه ای دارد، با توجه به اختلاف سنی 14 ساله این زوج دو پسر به نام های صدر و حسین دارند اما مجری یک پسر امیر دارد. علی از ازدواج قبلی خود و آقای مجری دارای یک پسر به نام علی از زندگی قبلی خود هستند.

ستاره قطبی سادات

از استوری های روزانه ستاره سادات قطبی به نظر می رسد که این زوج با هر 4 پسر خود زندگی می کنند چرا که این مجری جوان هر روز عکس پسرانش را منتشر می کند و این بار به درخواست دنبال کنندگان، قاب زیبایی از همسر بزرگش را منتشر می کند. پسر علی و او با پسر کوچکش حسین شریک شدند.

ستاره قطبی سادات

ستاره قطبی

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن در 12 اسفند 1365 در نجف آباد اصفهان به دنیا آمد. او فارغ التحصیل روزنامه نگاری است که چندین اجرا مشترک با همسرش شهرام شکیب اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید  وعده غذایی رایج در چین چهار وعده است

ستاره قطبی سادات

شهرام شکیبا دلناوا منتقد سینما، شاعر طنزپرداز و مجری تلویزیون متولد 26 آبان 1377 در تهران است که فعالیت هنری خود را از سال 1378 به عنوان نویسنده آغاز کرد و در برنامه هایی چون کند پهلو و سسانیس مسابقه و مهربانی تو حضور داشت. .. دارای سابقه داوری و اجراست.


دیدگاهتان را بنویسید