مجری تلویزیون به دلیل اقدامات غیرحرفه ای توبیخ می شود



برنامه سلام تهران و فلات قدسیه صالحی ، زن برجسته فضای مجازی ، واکنش های زیادی را برانگیخته است. وقتی گادسیر صالحی در هنگام قطع برق با کنایه گفت: “حالا دیگر تحویل دولت چیست!”

سعید اشناب ، مدیر شبکه پنج سیما ، در مورد این حادثه و سرزنش مجری برنامه توضیح داد: “پنج سیما ، به عنوان عضوی کوچک از خانواده نگران کننده رسانه ملی ، همدردی با مردم صادق و رشید در کشور را افتخاری می داند و وظیفه او این است که مشکلات شما را پوشش دهد. در روزهای اخیر که قطع برق مشکلات زیادی را به مشکلات فعلی مردم اضافه کرده و به دشمنان قسم خورده ایران عزیز اجازه داده است کل سیستم را به ناکارآمدی متهم کنند ، این وظیفه رسانه ها است که به زبان مردم صحبت کنند و پل آنها برای برقراری ارتباط با مسئولان است. . “بدون شک ، انجام این وظیفه باید حرفه ای ، هوشمندانه و به دور از عواطف و عواطف شخصی باشد.”

وی درباره مجری برنامه “سلام تهران” و حواشی ایجاد شده در فضای مجازی گفت: “خانم قدسیه صالحی ، از مجریان جوان و دغدغه مند سیما ، در برنامه “سلام تهران” نتوانست بر غم و اندوه و احساسات شخصی خود غلبه کند و بدون موافقت سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه ای ، مواردی را بیان کرد که منجر به سرزنش شد .. »

بیشتر بخوانید  حمله کور تروریستی به مقر نظامی در راسک! |12 نفر به شهادت رسیدند

دیدگاهتان را بنویسید