مجریان تلویزیونی ویژه سال تحویل 1401 را ارائه می دهیم


به نقل از ایسنا، تلویزیون مانند سال های گذشته برای هر شبکه ویژه برنامه تحویل سالانه را در نظر گرفت و از چند نفر برای جذب مخاطب به تلویزیون در ساعات پایانی سال استفاده کرد.

«فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار زندگی»، «صدای پاهای بهار»، «عمو پورنگ آژدانه»، «چرخ»، «خنده» و «فصل هشتم» از جمله برنامه های موجود در ساعت تحویل است. سال از شبکه های تلویزیونی پخش می شود.


مجریان تلویزیون سال تحویل 1401

شبکه نسیم نیز برنامه «خندوانه» با حضور رامبد جوان را ویژه برنامه تحویل سال خود دانست.


مجریان تلویزیون سال تحویل 1401

شبکه یک سیما یکشنبه 22 اسفند برنامه نوروزی خود را با «فرمول یک» و اجرای علی زی روی آنتن می برد و حوالی ساعت 23 به روی آنتن می رود. این برنامه در هشت شب به سرپرستی چهره های محبوب ویژه برنامه تحویل سالانه شبکه اول است.


مجریان تلویزیون سال تحویل 1401

ویژه برنامه «عیدان عمو پوررنگا» به تهیه کنندگی شبکه دو، 26 اسفندماه همزمان با عید سعید فطر پخش می شود و تا 30 اسفندماه ادامه دارد.
مجری این برنامه داریوش فرضیایی است که از 26 تا 28 اسفند از ساعت 21 الی 22:10 پخش می شود و 29 اسفند از ساعت 12 ظهر تا لحظه تحویل سال با مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود. .
بازیگران برنامه تحویل سال علاوه بر دعوت از مهمانانی از حوزه های مختلف، در حرفه های مختلف بازیگران خانه آخر هفته عموپورنگ نیز حضور خواهند داشت.


مجریان تلویزیون سال تحویل 1401

فصل سوم «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی از اواسط عید سعید فطر (۲۶ اسفند) آغاز می شود و ویژه ساعاتی پیش از سال نو پخش می شود. قضاوت این دوره از مسابقات عصر جدید بر عهده امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همجنفر و مجید اسماعیلی است.

بیشتر بخوانید  همسر حامد آهنگی پس از معروف شدن همسرش استایل خود را تغییر داد!


دیدگاهتان را بنویسید