مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مجردها یارانه میگیرند | لینک ثبت نام یارانه برای مجردها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: امکان ثبت مجرد که تا کنون یارانه در سامانه نگرفتند اما بهتر است افراد در یک خانواده ثبت نام کنند.

سازمان هدف یارانه سه شنبه هفته گذشته دریافت یارانه برای ثبت نام بازماندگان آغاز شد و ظرف مدت 4 روز خانواده های دارای کد ملی زوج یا انفرادی فرصت ثبت نام داشتند و امروز و فردا مهلت ثبت نام بازماندگان تمدید شد. محدودیت زمانی؛ ثبت نام تک موضوع جدیدی است که اکنون در سایت سازمان هدف امکان پذیر است.

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در گفت و گو با «ایران» جزئیات امکان ثبت نام مجردان را تشریح کرد و گفت: تنها مجردانی می توانند ثبت نام کنند که قبلا یارانه دریافت نکرده اند. وی یادآور شد: دو گروه هستند که یارانه معیشتی دریافت نکردند از نظر اجتماعی به آدرس https://hemaiat.mcls.gov.ir دسته دوم کسانی هستند که یا از ابتدای طرح هدفمندی یارانه ها یارانه دریافت نکرده اند یا یارانه آنها در سال 93 لغو شده است. این افراد می توانند به آدرس mi.gov.ir برای دریافت یارانه اقدام کنند.

حسینی درباره امکان ثبت نام افراد به صورت مجرد و غیر خانوادگی نیز گفت: برای افرادی که قبلا یارانه دریافت نکرده اند این امکان وجود دارد و این امکان وجود دارد که افراد به صورت مجرد یا متاهل و البته مجرد ثبت نام کنند. . یک فرد هنوز هم می تواند این یک خانه پدری است، اما توصیه ما به افراد این است که به عنوان یک خانواده ثبت نام کنند، زیرا تصمیمات بعدی در مورد حمایت خانواده می تواند متفاوت باشد. اما اگر اصرار به ثبت نام به صورت مجردی داشته باشند، این امر فقط برای افرادی که یارانه ندارند امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا و سکه امروز ۱۷ فروردین 1401

وی همچنین درباره ثبت نام سایر افرادی که قصد جدایی از خانواده ای که قبلا یارانه دریافت کرده اند در آن خانواده توضیح داد: این گزینه فقط برای افرادی که ازدواج می کنند وجود دارد و آن افراد می توانند برای جداسازی خانواده به پلیس 10+ مراجعه کنند. اقدام به.

سخنگوی سازمان هدف همچنین درباره ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه توضیح داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 اردیبهشت، افرادی که آخرین رقم کد ملی آنها یک زوج است با مراجعه به سامانه معرفی شده از سوی سازمان هدف می توانستند ثبت نام کنند. پنجشنبه و جمعه؛ در 29 و 30 اردیبهشت ماه برای افراد دارای کد ملی ارائه می شود. سایت امروز و فردا برای کسانی که موفق به ثبت نام در روزهای مقرر نشدند فراهم شده و پس از آن در بازه زمانی جدید امکان ثبت نام و زنده ماندن خواهند داشت.

حسینی گفت: سازمان هدف تمامی اطلاعات جمع آوری شده از متقاضیان را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد کرد. این وزارتخانه بر اساس ضوابط موجود بررسی‌هایی را انجام می‌دهد و نتایج را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ابلاغ می‌کند تا یارانه به صورت موردی پرداخت شود.

حسینی درباره کسانی که قبلا تحت سرپرستی پدر بوده و پس از ازدواج یارانه خود را جدا نکرده اند، گفت: این افراد در سایت ثبت نام نکنند بلکه علاوه بر 10 با پلیس تماس بگیرند و سعی کنند یارانه خود را از پدر جدا کنند. . سازمان هدفمندی یارانه ها با کلانتری به اضافه 10 در تماس است، این اطلاعات جمع آوری می شود تا در مرحله بعدی که ثبت نام می کنیم، این عزیزان در خانواده جدید معرفی و ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید  ایران خودرو حراج زد | پیش فروش یکساله ۷ محصول ایران خودرو

وی همچنین به افرادی اشاره کرد که یارانه آنها در این مدت به دلیل افزایش کارمندان و افزایش درآمد خانوار کاهش یافته است و این افراد می توانند درخواست بازنگری خود را تنها در سایت حمایتی معرفی شده از سوی وزارت رفاه اجتماعی ارائه کنند.

بر اساس این گزارش، بسیاری از اعتراضات در خصوص کاهش یارانه ها به دلیل محاسبه وضعیت مالی افراد مجرد همراه با والدین و افزایش درآمد خانوار و طبقه بندی آنها در دهک دهم بوده است. درخواست بررسی را به آدرس hemaiat.mcls.gov.ir ارسال کنید.

بر اساس این گزارش، 20 اردیبهشت ماه یارانه 300 و 400 هزار تومانی به خانوارهای واجد شرایط دهک دهم تا نهم پرداخت شد. راه اول امکان اعتراض خانواده هایی است که تا فروردین ماه امسال یارانه دریافت کرده اند اما الان شامل آن نمی شود که از ابتدا مطرح شده است و راه دوم برای کسانی است که یارانه آنها زودتر لغو شده یا یارانه نگرفته اند ثبت نام. ، اما هنوز تعداد متقاضیان را منتشر نکرده است.

بر اساس این گزارش، متقاضیان تجدیدنظر در دهک اعلام شده یا کاهش یارانه در اردیبهشت ماه 1401 همچنان باید نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود از طریق آدرس اینترنتی hemaiat.mcls.gov.ir و شماره تلفن های منتشر شده از سوی وزارت تعاون، راد اقدام کنند. . و رفاه اجتماعی طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افرادی که دارای شرایط دریافت یارانه در اردیبهشت ماه 1401 هستند، نیازی به ثبت نام مجدد یا مراجعه به درگاه های اعلام شده ندارند.

این در حالی است که پس از اعتراض برخی خانواده ها به عدم دریافت یارانه، رئیس جمهور دستور داد تا یارانه یک ماهه به افرادی که قبلا یارانه دریافت کرده اند و اکنون نسبت به کاهش یارانه معترض هستند پرداخت شود، در حالی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوشگذرانی کرده است. ظرف یک ماه اعتراض محرومان، تشریح نحوه محاسبه دهک برای رفع ابهامات و دغدغه های مردم از دیگر دستورات رئیس جمهور بود. بر اساس این دستور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات خانواده‌های معترض به دهک خود را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کرد و پس از بررسی درآمد دهکی ظرف یک ماه و در صورت دریافت یارانه در اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز شد. تغییر دهک ها .طبقه بندی می توان یارانه آنها را برداشت. گردش حساب، تراکنش‌های بانکی، دارایی‌ها، حقوق، مالیات و خودرو و سفر به خارج از کشور، بر اساس داده‌های پایگاه‌داده رفاه اجتماعی ایران، شاخص‌هایی هستند که نشان می‌دهند خانوارها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متلاشی شده‌اند.

بیشتر بخوانید  فیلم | ضد انقلاب و فیلم های زیرزمینی در بزرگراه گوهردشت کرج


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *