مجتمع بزرگ وحدت در جنوب غربی استان تهران ساخته می شود – اخبار استان تهران – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بهار، علی اکبر حسینی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه پروانه تأسیس مجتمع های صنفی در شهرهای صالحی و نسیم شهر صادر شده است ، گفت: بزرگترین مجتمع صنفی در شهرستان بهارستان ساخته می شود و از این نظر بیش از 70 هکتار به زمین صنفی در شهرستان بهارستان در قالب شهرهای اتحادیه اضافه خواهد شد.

وی افزود: شهرهای صنفی ضمن ایجاد اشتغال در مناطق مختلف می تواند در ساماندهی اصناف و راه اندازی مراکز تولیدی و صنعتی در سه نقطه شهر بسیار کمک کننده باشد.

سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهارستان ادامه داد: با ساخت و تکمیل این مراکز صنفی تغییر عمده ای در تولید و اشتغال ایجاد می شود و می تواند در ریشه کن کردن بیکاری نقش اساسی داشته باشد. “

حسینی گفت: ایجاد اشتغال پایدار ، رونق و افزایش تولید در تجارت و صنعت رویکرد مهمی در اجرای شعار سال است و این شعار قطعاً در سال جاری محقق خواهد شد.

سپس گفت: در این مجتمع های صنفی نجارها ، آهنگران و اصناف مزاحم سازمان خواهند یافت که عمدتا در جاده های اصلی و مناطق مسکونی فعال هستند.

سرانجام رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهارستان گفت: با اجرای این طرح هزاران اصناف آهنگر و نجار در مجموعه صنف صالحی ساماندهی می شود.

انتهای پیام / ص

بیشتر بخوانید  تغییرات جدید در سازمان امور مالیاتی

دیدگاهتان را بنویسید