متن نامه سرگشاده محسن چاوشی به مردم خوزستان


محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار متنی در توضیح وضعیت کنونی خوزستان از مسئولان خواست تا بلافاصله به مشکلات افراد شریف این منطقه از کشورمان رسیدگی کنند.

طبق گزارش ها صبحگاه به گزارش خبرآنلاین ، محسن چاوشی خواننده پاپ هورامشهر کشورمان با اشاره به بحران آب در خوزستان با انتشار متن باز در فضای مجازی به عاملان تجزیه طلبان و دشمنان هشدار داده است.

در متن منتشر شده توسط محسن چاوشی آمده است:

“آب باید حیات باشد ، نه بهانه ای برای مرگ و جدایی. باورکردنی نیست که در نتیجه سالها سیاست اشتباه ، کف دستهایی که گلوله های صدام قادر به خم شدن آنها نیست ، سوخت و افتاد.

ما باید برگردیم و ببینیم که چگونه همه این تصمیمات اشتباه با هم جمع می شوند تا کارون را روی لبهای خشک بگذارند. آیا این سرزمین بدون هیچ یک از قبایل خود ، بدون ترک ، کرد ، لری ، عرب و !! دارای معنا و هویت است؟ بازگشایی زخمی که بر روی سینه کشور من و در قلب خوزستان قرار دارد ، ایران را بیش از گذشته رنج داده است.

بیشتر بخوانید: واکنش منصفانه عسگر فرهادی به حوادث اخیر خوزستان

تبدیل لب های تشنه عدالت به زمزمه های فاسد تجزیه طلبی

برای من ، شنیدن صدای حمایت ترکی ، لر و پارسی از خوزستان تشنه مرهمی برای زخمی بود که ما متحمل می شویم. با این حال ، من همیشه می ترسیدم که به دلیل ناآگاهی ، ظلم و اشتباهات چند نفر ، تجزیه طلبان و دشمنان این آب و خاک در آب گل آلود شکار کنند و ایران را به سمت تجزیه سوق دهند. من معتقدم که توده ها و همه اقلیت ها دشمن این جدایی هستند. کسانی که دست در دست هم 8 سال اجازه ندادند حتی یک سانتی متر از این خاک کم شود ، پس از آن به هیچ کس اجازه سو to استفاده نمی دهند.

بیشتر بخوانید  3 استان پولدار کشور مشخص شد

تبدیل صدای تشنه عدالت به زمزمه های فاسد تجزیه طلبی چیزی بیش از ظلم بیشتر بر این مردم و این سرزمین نیست. این اعتقاد قلبی من است که توده های مردم در ایران حرفی ندارند جز عشق ، دوستی و اتحاد و آرزوی چیزی جز عدالت ، آزادی و سعادت ندارند. ما دست در دست سرود ایران می خوانیم ، با گریه و فریاد از مظلومیت خوزستان ، سیستان و دیگر مناطق این سرزمین فریاد می زنیم ، اما اجازه نمی دهیم حتی یکی از ما این قطعه قطعه قطعه شدن ایران را بخواند.

اگر او مسئول دلسوزی برای شنیدن صدای ما است ، از او می خواهم که به خوزستان برسد. لطفاً مجروحان بیشتری را روی این زمین نگذارید “ما باید تصمیم های درست ، عاقلانه و فوری بگیریم و از قول ها ، رنج ها و فراموشی خسته شده ایم.”

دیدگاهتان را بنویسید