مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

متن مصاحبه هادی چوپان پس از کسب عنوان سومی جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مصاحبه با هادی چوپان پس از کسب عنوان سومی جهان

تشویق کننده: هادی چوپان، بدنساز باهوش ایرانی که برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران در مسترالمپیک 2019 سوم شد، می گوید بدون هیچ حمایتی به آمریکا رفته و 150 هزار دلار خرج ویزا، بلیط، هتل و غیره آمریکا کرده است. .

هادی چوپان درباره کسب سومین عنوان ارزشمند مستر المپیک 2019 آمریکا که برای اولین بار توسط یک ورزشکار ایرانی به دست آمد، گفت: مسترالمپیا بیش از 130 سال قدمت دارد و رویدادی بسیار بزرگ و مهم است. در جهان. مستر المپیا دارای بالاترین سطح کیفی و اهمیت در جهان است و ستارگان بدنسازی از سراسر جهان با شرایط لازم و کسب مجوز در این مسابقات شرکت می کنند.

ستاره پرورش اندام ایران با اشاره به مشکلاتی که برای اخذ ویزای آمریکا و حضور در این مراسم متحمل شده است، گفت: پس از 4 سال انتظار و مبارزه موفق به گرفتن ویزای آمریکا شدم، البته هیچ یک از مسئولان از من درخواستی نکردند. از من حمایت نکردند و به کارم نپرداختند، چون برایشان مهم نبود که به نام ایران تجلیل شوند. 4 سال از عمرم را برای گرفتن ویزا از دست دادم و از حضور در مستر المپیک پشیمان شدم و هیچ مسئولی از من حمایت نکرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه 6 سال بهترین مدال آور تیم ملی بودم و جوایز زیادی کسب کردم، اما توجهی به من نشد و مشخصا این موضوع اصلا برایشان مهم نبود.

کشیش در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری مسابقات مسترالمپیا در آمریکا گفت: هیچ مسابقه دیگری در دنیا حتی المپیک به زیبایی و شکوه مستر المپیک برگزار نمی شود، بنابراین نمی توان امتیاز منفی پیدا کرد. در مسابقات راه “. حضور در مسترالمپیا و رقابت با بزرگان جهان تجربه بی نظیری بود و خدا را شکر توانستم برای مردم عزیز کشورم عضوی شایسته در تیم ملی باشم و به افتخار بزرگی دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید  تخته نرد
صحبت های شنیدنی هادی شوپان پس از کسب عنوان سومی جهان

هادی کوپان در آمریکا سوم شد

وی با تمجید از میهمان نوازی و مهربانی مردم آمریکا نسبت به خود در مسابقات مسترالمپیا گفت: مردم آمریکا طوری با من رفتار کردند که انگار من هموطنشان هستم. مردم آمریکا بسیار مهمان نواز، دوستانه و قهرمان بودند و با من مانند یک ایرانی رفتار می کردند.

نفر سوم مسترالمپيک 2019 گفت: 15 هزار نفر اين مسابقات را با دقت دنبال کردند و اهميت حضور من براي آمريکايي ها به حدي بود که به من راي به عنوان قهرمان محبوب مستر المپيک دادند و کمربند قهرماني را به دست آوردم. من از صداقت، اخلاق و فرهنگ مردم آمریکا و عشق آنها به مردم ایران لذت بردم و از همه آنها تشکر می کنم.

این کشیش درباره نحوه انتخاب قهرمان کشوری در مستر المپیاد و معیارهای آن بیان کرد: این عنوان به هر یک از شرکت کنندگانی که بیشترین محبوبیت را در بین مردم و تماشاگران دارند اعطا شد و قهرمان کشور با رای خودشان انتخاب می شود. .

هادی چوپان کمربند مستر المپیک را دریافت کرد

هادی چوپان در پاسخ به این سوال که آیا این جایزه را برای کسب این عنوان دریافت کرده است یا خیر، گفت: خیر، عنوان قهرمانی کشوری در مستر المپیک جایزه پولی ندارد.

چوپان برای کسب عنوان ارزشمند سوم در مستر المپیک 2019 جایزه 100000 دلاری دریافت کرد و اینکه آیا این جایزه می تواند هزینه های هنگفت او را برای کار میدانی و آمادگی برای مستر المپیک جبران کند. وی گفت: فقط این را بگویم که 150 هزار دلار هزینه کردم تا بتوانم ویزای آمریکا را بگیرم و بعد از چهار سال در مستر شرکت کنم.

بیشتر بخوانید  آقای سوپراستار موهایش را رنگ کرد/ تیپ جدید رضا گلزار را ببینید!

هزینه بلیط، هتل و سایر هزینه های شگفت انگیز را نیز پرداخت کردم. در ضمن 5 سال زجر کشیدم تا به اینجا رسیدم. خیلی ها فقط جایزه و افتخار و عنوان را می بینند، اما نمی دانند چه روزها و سال هایی از آن زمان گذشته است. این جایزه تنها می تواند بخشی از هزینه های اخذ ویزا را پوشش دهد.

صحبت های شنیدنی هادی شوپان پس از کسب عنوان سومی جهان

در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون بدنسازی یا مسئولان ورزشی از او برای اعزام به مستر المپیک حمایت کردند یا خیر؟ گفت: پشتوانه ای نداشتم. 800 میلیون تومان بابت هزینه های سفر به آمریکا و اخذ ویزا و … بدهکارم که روی دوشم مانده و الان بدهکار هستم.

تنها ورزشکار ایرانی که در مسابقات مسترالمپیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است، در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال پیشنهادی از کشورهای دیگر برای همکاری با آنها داشته اید، گفت: تا به امروز ده ها پیشنهاد از کشورهای مختلف داشته ام، اما با وجود آن بسیار خاص. پشتیبانی، من تمام چیزی هستم که آنها را رد کردم. من یک انسان موحد هستم که فقط یک وطن را می پرستم و آن ایران است. من حتی به آن چیزها فکر نمی کنم و برای من ارزشی ندارند.

کشیش در پاسخ به این سوال که بزرگترین آرزویش از دوران کودکی چه بوده است، گفت: از کودکی که به این ورزش علاقه مند شدم و به صورت حرفه ای به آن پرداختم، دوست داشتم روزی در مستر المپیک شرکت کنم و به موفقیت برسم. خوشحالم که آرزوی قدیمی ام برآورده شد و به این افتخار بزرگ رسیدم. این عنوان را به هر ایرانی واقعی در جهان تقدیم می کنم. آرزویی جز سلامتی همه ایرانیان واقعی و وطن پرستان واقعی ندارم.

بیشتر بخوانید  مردی در شیراز همسرش را به قتل رساند
صحبت های شنیدنی هادی شوپان پس از کسب عنوان سومی جهان

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران

وی در پاسخ به این سوال که تا کی به حضور در این عرصه ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که بتوانم در این عرصه سخت فعالیت کنم و خداوند به من نفس و نیرو بدهد، به فعالیت در این عرصه ادامه می دهم و به دنبال عزت خواهم بود. من خواهم بود.

دارنده چندین عنوان جهانی در رشته پرورش اندام در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از سوی مسئولان ورزش ایران برای توجه بیشتر به این حوزه وجود دارد یا خیر، گفت: با مسئولان صحبت نمی کنم چون فایده ای ندارد. در سرتاسر ایران، هر زن و مرد ایرانی سرشار از استعداد است، اما افسوس. من از شما و همکارانتان تشکر می کنم و برای همه ایرانیان در سراسر کشور آرزوی سلامتی و شادکامی دارم و از خداوند منان توفیق روزافزون این کشور عزیز را مسالت دارم. مهمترین آرزوی من در این دوره قهرمانی کسب اولین سکوی مسترالمپیا است که با تمام وجود به سمت آن خواهم رفت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *