متن بیانیه کمیته اخلاق درباره محسن فروزان


بیانیه کمیته اخلاق درباره محسن فروزان

تشویق: کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده سمی FS، کمیسیون اخلاق فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده محسن فروزان دروازه بان سابق باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز بیانیه ای صادر کرد. افکار عمومی.

در این بیانیه آمده است:
با توجه به گزارشات دریافتی مبنی بر حضور آقای محسن فروزان و همسرش در شرط‌بندی‌های فوتبال، این کمیته در هنگام طرح موضوع با همکاری اطلاعات و دستگاه قضایی بلافاصله موضوع را بررسی و استعلامات لازم را از سازمان فدرال کشور دریافت کرد. پلیس و نظریه دروازه بان ها در دست بررسی است و اکنون منتظر پاسخ به استعلام نهایی دادگاه فرهنگ و رسانه هستند و پس از آن نتیجه به اطلاع عموم و ورزشکاران خواهد رسید. . به همین منظور وی فردا جلسه ای با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و همچنین مسئولان باشگاه تراکتورسازی برگزار می کند تا ابعاد مختلف این پرونده را ببیند.
گفتنی است یگان حفاظت فوتبال کمیته اخلاق در سال گذشته با حضور دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی به منظور مبارزه با فساد و صیانت از فوتبال تشکیل شد و رصد تخلفات از جمله شرط بندی، تبانی از برنامه های آن است. و … و برگزاری مسابقات سالم و تشکیل مدارس فوتبال. لذا مجددا از کلیه اهالی فوتبال، ورزشکاران و خانواده ها دعوت می شود جهت بررسی و بررسی اخبار، اطلاعات و مستندات خود را در خصوص تمامی موضوعات فوتبال به شماره تلفن 44738402 و یا شماره فکس 44738405 ارسال نمایند.


بیشتر بخوانید  ضرب المثل های فارسی با حرف ه (سری چهارم)

دیدگاهتان را بنویسید