متن استعفای خود را به رهبری ارسال کردم / اتحاد را حفظ کنید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترآیت الله سید محمد شاهچراگی ، ظهر امروز دوشنبه در دیدار با استاندار سمنان که به همت دفتر وی برگزار شد ، با بیان اینکه انتخابات عملی صالح بود و من از خداوند می خواهم که این عمل صالح مجریان و ذینفعان را بپذیرد: از بسیاری جهات منحصر به فرد است ، زیرا تاکنون کشور ما در یک وضعیت پیش از انتخابات قرار داشته است ویروس کرونا او زنده نمانده بود.

او افزود: ویروس کرونا این مسئله و نگرانی انتخابات بود که با شکایت هایی همراه بود سلام مردم ، باعث نگرانی شوید مندی آنها مقامات رسمی شدند ، که این می تواند یک مشکل جدی در برگزاری انتخابات باشد.

امام جمعه سمنان گفت: در جریان روند انتخابات ، دشمنان خارجی مقدمات اخلال در روند انتخابات را فراهم کرده بودند ، اما دیدیم که علی رغم همه مشکلات ، این انتخابات به دلیل نزدیک شدن و هماهنگی بین مقامات استانی به خوبی پیش رفت و من می دانم مردم.

آیت الله شاهچراگی گفت: وحدت ایجاد شده بین مردم و مسئولان به هیچ وجه در گذشته به این شدت نبود و خوشبختانه در این دوره با این ایمان به خوبی انجام شد. صبح وحدت سخنرانی ایجاد شده بین مسئولان استان و استاندار محترم به ویژه با مردم نقش موثری در برگزاری انتخابات خوب داشت. من انتظار دارم مردم و مسئولان در استان وحدت ایجاد شده را ادامه داده و ادامه دهند و آگاه باشند که بدون وحدت ، همدلی و وحدت پایان نخواهد یافت.

وی در ادامه گفت در متن استعفای خود ، که برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کردم ، ذکر شده بود که طی 20 سال گذشته ، وقتی افتخار می کردم که شما را در استان سمنان معرفی کنم ، وحدت همیشه بوده است بر اساس سه محور و اصل مهم رضایت مردم است. و مسئله ولایت و رهبری تأکید کرد که ساختن اسلام از دو کلمه توحید و وحدت گفتار تشکیل شده است ، عدم وجود هر یک از آنها به اسلام آسیب می رساند. از سوی دیگر ، یکی از مزایای استان سمنان وحدت است که باید همیشه حفظ شود.

بیشتر بخوانید  همکاری تهران و سازمان مدیریت پسماند وین برای تبادل تجربه - آژانس مهر ایران و اخبار جهان

این کارشناس رهبری با بیان اینکه برای تحقق وعده های آیت الله رئیسی در خصوص استان سمنان چاره ای جز وحدت وجود ندارد ، گفت: کار رئیس جمهور منتخب استفاده از همه نیروهای م effectiveثر است و خوشبختانه زمینه در استان فراهم است. با وحدت کلمه می توانیم مردم را امیدوار و راضی نگه داریم.

دیدگاهتان را بنویسید