مترو تهران: 20 میلیون دلار پس انداز سوخت داشتیم



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش مرکز ارتباطات و روابط بین الملل مرکز تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه ، علی عبدالله پور با علی مبینی دهکردی ، مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دیدار و از بهینه ساز مصرف سوخت برای کمکهایی که صرفه جویی می کند ، تشکر کرد. شهروندان در این شرکت گزارشی در مورد اجرای قرارداد با شرکت برای بهینه سازی مصرف سوخت و ورود ناوگان جدید ناشی از این قرارداد ارائه داده و در نتیجه ورود ناوگان جدید ، مسافران را آواره کردند.

وی گفت: “از ابتدای این قرارداد ، 15 گزارش سه ماهه به شرکت بهینه سازی در مورد عملکرد تهران و حومه شهر ارسال شده است تا در نتیجه صرفه جویی در مصرف سوخت در نتیجه تردد مسافران ، محاسبه و پرداخت شود.

در این جلسه ، عبدالله پور همچنین پیشنهاد همکاری بین شرکت بهره برداری مترو تهران و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت را داد و گفت: “این همکاری به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش بیشتر سهم مترو در تردد مسافران در تهران ».

مدیرعامل شرکت بهینه سازی سوخت با تأکید بر نقش حمل و نقل عمومی در صرفه جویی در مصرف سوخت گفت: شرکت بهینه سازی از هر پیشنهادی که منجر به صرفه جویی در مصرف سوخت شود پشتیبانی می کند.

پارک مترو و حومه تهران در هفت خط و 141 ایستگاه فعال است.

۴۷۲۳۱

بیشتر بخوانید  تفاوت میان 2 تصویر را پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید