مترجم کیروشا به ریاست فدراسیون اسکواش آمد!



مترجم کیروشا به ریاست فدراسیون اسکواش آمد!


آرین قاسمی ما همیشه به یاد کارلوس کی روش هستیم. مترجم جوانی که در این سال ها کارلوس کی روش را همیشه دنبال می کرد و صحبت های این مربی پرتغالی را از انگلیسی به فارسی ترجمه می کرد.

قاسمی اما با چیزی جز کی روش و تیم ملی این روزها به سوژه رسانه های ورزشی کشور تبدیل شده است.

کی روچ مترجم سابق دیروز به عنوان سرپرست تیم اسکواش منصوب شد. این اتفاق باعث تعجب خیلی ها شد و خیلی ها به کیفیت چنین انتخابی شک کردند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، آرین قاسمی سرمربی تیم ملی اسکواش در دیدار مسعود سلیمانی و مسعود کارا ضیاءالدینی به عنوان سرمربی تیم های ملی مردان انتخاب شد.

در تیم های ملی اسکواش مهدی رهنما مدیر تیم های ملی است که مسئولیت تیم های فرعی آقایان و بانوان را بر عهده دارد. قاسمی بر مردان حکومت می کند و نوه ها مسئول زنان.


مترجم کیروش رئیس فدراسیون اسکواش شد، آرین قاسمی بر چه اساسی انتخاب شد؟


مبنای انتخاب آرین قاسمی چیست؟


آرین قاسمی او قبل از اینکه مترجم کارلوس کی روش شود، سابقه معلمی را در تربیت داشت اما در نهایت پس از آشنایی با کارلوس کی روش از طریق فدراسیون فوتبال، به عنوان مترجم این مربی انتخاب شد و سال ها در این سمت فعالیت کرد.

او در تمام این سال ها خوب کار کرد و همیشه مورد تایید و اعتماد پرتغالی های سخت گیر بود و تا انتخاب شدنش به عنوان رئیس فدراسیون اسکواش خبری از او نبود.

ورزشی که کاملاً بدون مرز باشد و اخبار خاصی در مورد آن معمولا در رسانه ها منعکس نمی شود. اما حالا با این انتصاب جنجالی، اتحاد اسکواش که سال ها بی سر و صدا کار می کند، در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته و به نظر می رسد باید درباره انتخاب خود توضیح دهد. آیا آرین قاسمی صرفاً به این دلیل که سال ها مترجم مربی بزرگی چون کارلوس کی روش بوده، به عنوان سرپرست فدراسیون اسکواش انتخاب شد که یک رشته فوق تخصصی است؟ یا مثلاً در خانواده اسکواش فردی متخصص و آشناتر از قاسمی به این رشته نبود که این مسئولیت را بر عهده بگیرد؟

بیشتر بخوانید  گروهی متشکل از 200 دلفین در سواحل غربی آفریقا تلف شدند

یا مشکلاتی وجود دارد که دیگران از آن بی خبرند؟ اینها سوالاتی است که افکار عمومی منتظر پاسخ آن هستند.


دیدگاهتان را بنویسید