مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

متخلف 135 میلیارد دلاری متخلف در بازار مرغ – آژانس مهر اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته پلیس بوشهر ، سرهنگ حیدر سوسنی گفت: به دلیل کمبودها ، گرانی ها و نوسانات قیمت در بازار مرغ ، شناسایی متخلفان عرضه و قیمت های کاذب در بازار مرغ در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت. “

وی افزود: پس از تلاش های تخصصی و پلیسی ، یک دلال در زمینه بازار مرغداری استان شناسایی شد که ضمن برقراری ارتباط با برخی از مرغداران ، تعداد زیادی مرغ را با قیمت بالاتر از قیمت مصوب خریداری کرده بود. “

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر ، فرد دستگیر شده در ارتباط و هماهنگی با برخی از مرغداران در زمینه تحویل خارج از کشور ، اقدام به خرید مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب و بدون اجازه فارس کرد. استانهای خوزستان و کهگیلوئه. بویر احمد.

وی گفت: این ناوشکن در بازار مرغ یک همدست داشت که وی نیز با اجازه منشی دادگاه شناسایی و دستگیر شد.

یکی از اعضای شورای امنیت استان گفت که اسناد موجود نقش این دو متهم را در التهاب و اخلال در بازار مرغ به دلیل خروج غیرمجاز و سازمان یافته مرغ ها به خارج از استان نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهمان در قالب اسنادی از کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ، به انتقال 600 تن مرغ به خارج از شبکه توزیع بدون مجوز در چهار ماه گذشته و تخلف 135 میلیارد ریالی در یک شبکه توزیع اعتراف کردند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه هر دو متهم تحویل مقام قضایی شده اند ، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد درگیر در این پرونده است.

بیشتر بخوانید  خطری که بیت کوین را تهدید می کند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *