مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

متخصصان زبان بدن، دوستی بین مگان و کیت را تجزیه و تحلیل می کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مگان و کیت

شما نمی توانید خانواده خود را انتخاب کنید و همین امر در مورد خانواده همسرتان نیز صدق می کند. اما وقتی با یک خانواده سلطنتی ازدواج می کنید، ناگهان عضوی از یک خانواده بسیار مهم می شوید و خانواده سلطنتی برای روابط خوب نیز ارزش زیادی قائل هست. حال برای خیلی از مردم سوال است، مگی و کیت که جاری هم هستند، آیا واقعاً یکدیگر را دوست دارند یا همه اینها تظاهر است؟

ویمبلدون

این دو دوشس اخیراً با هم به ویمبلدون رفتند، جایی که دوست مگان سرنا ویلیامز در فینال مسابقات بازی می کرد. به نظر می رسید که هر دو زمان بسیار خوبی را با هم داشتند. مگان شوخی می‌کند و حتی موفق می‌شود کیت بریتانیایی را به خنده آورد. چندین متخصص زبان بدن، مکالمه آنها را تجزیه و تحلیل کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که دوستی آنها واقعا صمیمانه است.

دوستان

این دو خانم با هم در بین تماشاچیان نشسته و در حال گفتگو هستند. بر اساس آنچه قبلاً دیده بودیم، می دانیم که کیت متواضع معمولاً لبخندی آرام و دوستانه دارد و همیشه فقط برادر شوهرش، شاهزاده هری، این توانایی را دارد که با شوخی‌هایش از دوشس کمبریج یک پوزخند شیطنت‌آمیز و یک لبخند گسترده‌تر دریافت کند. اما حالا مگان نیز موفق شده است، کیت را بخنداند. این دو بارها و بارها برای گفتن چیزی، به سمت یکدیگر خم می‌شوند که نشان می‌دهد همدیگر را دوست دارند. کارشناسان همچنین می گویند که مگان با تحسین به کیت نگاه می کند.

بیشتر بخوانید  حمله اراذل و اوباش به تاکسی تلفنی در کرمانشاه با قمه + فیلم

پیشگیری کردن

ملکه الیزابت می خواهد از مگان و کیت جلوگیری کند که به سرنوشت دیانا و فرگی دوستان قبلی در خانواده سلطنی دچار نشوند. ظاهراً کیت، مگان را تحسین می کند، زیرا کیت در دوران کودکی و نوجوانی زندگی امنی داشته است و مگان آمریکایی زندگی آزاد و پرحادثه ای را تجربه کرده است، چیزی که کیت برای خودش دور می دید. ملکه الیزابت هر کاری که می تواند انجام می دهد تا رابطه این دو زن را طبق اصول و قوانین نگه دارد. در حال حاضر، به نظر می رسد که این دو جاری واقعاً با هم دوست هستند. امیدواریم همینطور هم بماند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *