متخصصان حوزه بورس ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند



محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در افتتاحیه نمایشگاه فولاد 1401 با بیان اینکه فولاد مبارکه با نگاهی همه جانبه به شرایط بازار امروز در قدرتمندترین و امیدوارکننده ترین وضعیت قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در بازار فولاد مبارکه در حال توسعه است. فولاد مبارکه تاکنون با حوادث متعددی از جمله حملات سایبری، حملات رسانه ای، محدودیت انرژی مواجه بوده و با وجود این شاهد افزایش تولید و رکوردهای تولید متوالی بوده ایم.

پایداری تولید و کاهش مصرف انرژی

وی افزود: در سال گذشته تولید محصولات جدید را به سبد محصولات خود اضافه کرده ایم و در زمینه زیرساخت ها، حمل و نقل، نیروگاه های تجدیدپذیر و میادین گازی و هر کدام از این موارد توسعه زیادی را در دستور کار داریم. اقدامات فقط به نفع صنعت خواهد بود.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: از این رو با اجرای برنامه هایی که در دستور کار داریم، نه تنها تولید شرکت را از نظر زیرساختی و پایداری تضمین می کنیم، بلکه از نظر زیست محیطی و کاهش مصرف انرژی نیز اثرات خوبی داریم.

توانایی فولاد مبارکه در مدیریت بحران

وی اذعان داشت: شرکت فولاد مبارکه توزیع سود خوبی دارد و علاوه بر آن پروژه ها و طرح های عمرانی متعددی بیش از 20 برابر مدت مشابه پارسال دارد. این طرح ها آینده بسیار روشنی را در حوزه های زنجیره تامین، پایین دست، زیرساخت و غیره نوید می دهند.

بیشتر بخوانید  مخالفت انگلیس با افزودن سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی

طیب نیا در خصوص کاهش گاز در فصل سرما و آسیب آن به فرآیند تولید، تصریح کرد: این امر قطعاً مانند سال های گذشته به تولید آسیب می زند، اما نقطه قوت ما این است که می توانیم محدودیت ها و بحران ها را مدیریت کنیم. و با برنامه ریزی از بحران عبور کردیم و در نهایت به افزایش تولید رسیدیم.

کارشناسان بازار سهام ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می کنند

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه صنعت کوچکی نیست که با مشکلات بحران روبه‌رو باشد، اما آماده رویارویی با بزرگترین بحران‌ها است و از این رو از سهامداران می‌خواهد نسبت به حفظ و خرید سهام فولاد مبارکه نیز اهتمام داشته باشند. افراد آگاه و صاحب نظر در این حوزه از بورس همیشه درک خوبی از ارزش سهام فولاد دارند، چرا که سهام این شرکت یکی از بهترین و اساسی ترین سهام در بازار بورس کشور است.

فولاد مبارکه در پایان تاکید کرد: فولاد مبارکه در راستای تحقق برنامه های تولید و توسعه از اهداف خود جلوتر است و به طور میانگین 109 درصد از برنامه های خود را محقق کرده است و امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد. سال سال

دیدگاهتان را بنویسید