متاسفانه کشور از معیشت و غذا رنج می برد



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: صدا و سیما و سایر دستگاه های فرهنگی و تبلیغی باید در بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کنند و تا حد امکان تلاش کنند تا از همه نوآوری ها در این راه استفاده کنند.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، وی در دیدار با مسئولین دهه فجر خراسان رضوی افزود: افزایش پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ما فرا رسیدن فرج و ورود امام زمان (عج) است. تحقق قرآن حتمی است.» و انشاءالله شاهد آن فجر خواهیم بود.

وی گفت: موضوع مهم در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب این است که امروز با نسل روبرو هستیم و به نسلی می گوییم سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرید که در زمان پیروزی متولد نشده است. انقلاب و وضعیت سیاه و تحقیرآمیز آن.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: باید نسلی را که امام و انقلاب را ندیده اند از آنچه گذشت آگاه کنیم و بفهمیم چه شد و چه شد. البته مشکلاتی که در آنجا اتفاق می‌افتاد، لمسی و احساسی بود و سؤالاتی که وجود داشت نمی‌توانست این حس را منتقل کند، چه رسد به اینکه روایت‌های رادیویی و ویدیویی می‌توانند آن را منتقل کنند.

وی افزود: یک طرف مردم دست خالی و بی پشتوانه هستند و در طرف دیگر جلادان ظالم هستند و این مردم در حال شکست دادن او هستند و به فرموده امام خمینی (ره) پیروزی خون بر شمشیر بود، چگونه می توان این برای نسل سوم انجام شود و چهارمی به خوبی بفهمد؟

علم الهدی ادامه داد: این نسل می گوید ما الان نظام داریم، آن موقع نظام داشتیم، اما این نظام از آن نظام بهتر است، حالا می خواهیم مشکلات و گرفتاری ها و جنگ را بیان کنیم و دستاوردهای انقلاب را در این شرایط حتی نزدیک ترین روستا یعنی مشهد که مرکز استان بود از نعمت راه و برق محروم بود اما اکنون دورافتاده ترین نقاط کشور راه و برق دارند و به شبکه نوری متصل هستند. اینها حقایق هستند، اما آنطور که باید منعکس نمی شوند.

بیشتر بخوانید  عرضه ۳۱۷ میلیون دلار به صورت حواله در ۱۰ اسفند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مردم برای دین انقلاب کردند، افزود: افرادی که انقلاب کردند و بلند شدند و به استقبال گلوله داغ رفتند برای دین بودند و دین عامل اصلی این انقلاب بود. . “

علم الهدی افزود: در 10 دی ماه در مشهد جلادان ظالم قتل عام وحشیانه ای انجام دادند اما انقلاب مردم شدت گرفت و همه به میدان آمدند و رژیم سرکوبگر عقب نشینی کرد. امروز و برای نسلی که انقلاب را ندیده اند چقدر گفته شده است؟ بیان و ترسیم موقعیت آن روز کار ساده ای نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه خوشبختانه در این انقلاب با یک پیروزی مرتبط با انقلاب روبرو هستیم، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: خداوند فرموده که خدا را یاری می کنند کسانی هستند که در روی زمین هستند. ، اگر به آنها قدرت و اطاعت بدهیم، نماز می خوانند، یعنی مهم این است که در اوج کفر و الحاد عبادت کنند و اینگونه به این پیروزی رسیدیم.

وی گفت: الحمدلله امروز در طول 43 سال مقاومت، قدرت انقلاب به حلقه مقاومت در امت و جهان اسلام تبدیل شده است که مسلمانان انقلابی بیدار را از بمباران دشمن، مقاومت و مبارزه باز می دارد. “

علم الهدی افزود: روزی که انقلاب کردیم یک رژیم سرکوبگر بودیم و با دست خالی آن رژیم را شکست دادیم. اکنون پس از 43 سال دیگر با نظام ظالمانه مواجه نیستیم، بلکه دایره مقاومت یعنی جریان بیداری اسلامی در مقابل استکبار جهانی می ایستد و استکبار نیز رو به افول است.

بیشتر بخوانید  جامعه اسلامی معلمان ظرفیت ویژه ای برای کمک به دولت دارد

علم الهدی با اشاره به نمازگزار رئیس جمهوری اسلامی در کرملین گفت: آقای رئیسی در دو حرکت نماز خواند، یکی در مرکز و در جایی که مبنای الحاد، کفر و مارکسیسم بود. 70 سال و برای نشان دادن قدرت اسلام و قدرت دین، توحید و تقوا بر الحاد بود. یعنی الحاد که اساس مارکسیسم علیه اسلام به عنوان اتحاد جماهیر شوروی بود، اکنون از بین رفته و از هم پاشیده شده و در مرکز آن نماز اقامه شده است و این بزرگترین دستاورد انقلاب ماست که متأسفانه عملی نشده است. در مورد صحیح

وی افزود: دشمن تقریباً می خواست ما آنقدر مشغول زندگی و خوراک خود باشیم که دیگر به اهداف اصلی خود نرسیم و اکنون متأسفانه تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته ایم و دقیقاً کاری را که باید انجام دهیم، انجام نمی دهیم.

وی ادامه داد: به هر حال شما مسئولین باید تمام تلاش خود را به کار ببندید و امیدواریم بتوانیم امسال فجر آبرومندی را حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید