مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مبلغ پایه حقوق معلمان | پایه حقوق معلمان افزایش یافت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: امانقلیچ شادمهر در جمع معلمان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: موضوع رتبه بندی معلمان بیش از 12 سال است که مسکوت مانده است و امسال توانستیم این موضوع را در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: رتبه بندی معلمان از شهریورماه امسال انجام می شود و امسال 50 هزار میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده است که در سال های آینده افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این رتبه بندی در مرحله اول در قالب آیین نامه موسس است و در سال های آینده این قوانین ارتقا و معلمان پنج عدد دریافت خواهند کرد. . آئین نامه.

وی ادامه داد: در این رتبه بندی حقوق پایه معلم از 7 میلیون و 700 هزار تومان شروع می شود و سقف آن طبق آخرین جمله رتبه بندی به 27 میلیون تومان می رسد.

شادمر گفت: آموزش و پرورش در وضعیت نامناسبی قرار دارد و در حال حاضر 20 نوع مدرسه و 17 نوع ضوابط در این حوزه وجود دارد که باعث سردرگمی آموزش و پرورش و سخت شدن اشتغال شده است.

وی گفت: سالانه 50 هزار نفر و تا سه سال آینده 150 هزار نفر فرهنگی کشور بازنشسته می شوند و 187 هزار نفر در حوزه آموزشی مفقود هستند که با جایگزینی قدرت خرید موسسات خدماتی و غیرانتفاعی جبران می شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با نظارت های انجام شده در سال جاری 500 نفر جذب آموزش و پرورش گلستان می شوند.

بیشتر بخوانید  فروش اقساطی دو خودروی کرمان موتور آغاز شد + قیمت و جزئیات


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *