مبلغ عیدی معلمان مشخص شد



آنچه دیگران می خوانند:

امضای معاون اول نخست وزیر، مصوبه دولت مبنی بر تعیین میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال 1400. (جایزه) به کارمندان دولت و مستمری بگیران اطلاع رسانی شد. بر این اساس قوه مجریه باید در بهمن ماه سال جاری مبلغ 16 میلیون ریال بابت سنوات تمام وقت سال 1400 به عنوان کمک هزینه پایان سال (عیدی) از محل بودجه مصوب دستگاه اجرایی پرداخت کند.

همچنین بر اساس این مصوبه، پرداخت پاداش عیدی کارکنان در هنگام خرید خدمات، پیمانی و موقت، متناسب با کار تمام وقت آنان در سال 1400 است و در هر صورت میزان عیدی این افراد کمتر از 50 درصد نخواهد بود. از شکل

لازم به ذکر است خدمت نیمه وقت بانوان از نظر اجرای این مصوبه به صورت تمام وقت در نظر گرفته شده است و اساتید راهنما نیز در رابطه با ساعات تدریس موضوع این مصوبه خواهند بود.

معلمان عیدی با شهریه تمام وقت «24 ساعته» که از ابتدای سال جاری تدریس می کنند به طور کامل پرداخت می شود. بدیهی است معلمان حق التدریس بابت کمتر از 24 ساعت کار در پایان سال پاداش دریافت می کنند.

به مشمولان این تصمیم که طبق قوانین و مقررات لازم الاجرا از کمک هزینه عائله مندی و اولاد برخوردار می شوند، علاوه بر عیدی بر اساس مصوبه، به منظور حمایت از خانواده، تا عید مبالغ زیر پرداخت می شود: مرجع پرداخت به شرح زیر:

بیشتر بخوانید  توانایی مازیار حسینی برای شهردار شدن قویتر - تهران نیوز - اخبار اجتماعی تسنیم

– برای همسر مبلغ ثابت 4 میلیون ریال

– برای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت یک میلیون و 500 هزار ریال


دیدگاهتان را بنویسید