مبلغ عیدی بازنشستگان اعلام شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: برای تعیین تعداد مستمری بگیران عیدی اقدامی انجام نشده و تلاش می شود تعداد مستمری بگیران عیدی به میزان یک ماه افزایش یابد.

به گفته رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، همسان سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله انجام شد، اما کانون مستمری بگیران آگاه است که حداقل مستمری بگیران تامین اجتماعی همچنان به دریافت مستمری های ناچیز ادامه می دهند و از مطالبات آنها چشم پوشی نمی کنند.

وی افزود: حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی باید حداقل بین 10 تا 11 میلیون تن باشد تا بتوانند با شرایط فعلی اقتصادی، گرانی مسکن و … زندگی خود را تامین کنند اما حداقل حقوق تامین اجتماعی 30 است. در حال حاضر 4 میلیون و 200 هزار تومان و با 35 سال سابقه 4 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می کند و این خلأ است که در سال های گذشته ایجاد شده است.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان تهران افزود: افزایش دو ساله سن بازنشستگی در کمیسیون اجتماعی مجلس رد شده است و احتمال رد آن در صحن علنی زیاد است. و امیدواریم این قطعنامه رد شود.»


بیشتر بخوانید  با این راهکار عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید

دیدگاهتان را بنویسید