مبارزه با سکته قلبی با منیزیم


رژیم غذایی سرشار از منیزیم نیز خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد.

منیزیم از خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند. محققان دانشگاه هاروارد که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده است، نشان می دهد که سطوح بالای منیزیم در بدن خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی بخصوص بیماری ایسکمیک قلبی کاهش می دهد.

مبارزه با سکته قلبی با منیزیم

این یک بیماری قلبی است که در اثر بلع ایجاد می شود عروق کرونر به روز شد. این مشکل با آنژین صدری یا انفارکتوس میوکارد آشکار می شود. متأسفانه در بیشتر کشورها، بیماری های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر است.

با حمله قلبی مبارزه کنید

محققان آمریکایی در حال مطالعه 16 مطالعه درباره منیزیم و بیماری های قلبی عروقی هستند. این مطالعه شامل بیش از 330000 نفر بود که حدود 12000 نفر از آنها از بیماری قلبی عروقی و 7500 نفر از بیماری ایسکمیک قلب رنج می بردند.

محققان دریافته اند که افزایش جذب منیزیم خطر را کاهش می دهد بیماری های قلبی عروقی ایستگاه ها به طور مشخص، هر افزایش 200 میلی گرمی در این ماده معدنی، خطر ابتلا به بیماری ایسکمیک قلبی را تا 22 درصد کاهش می دهد.

افزایش جذب منیزیم خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. به طور خاص، هر افزایش 200 میلی گرمی از این ماده معدنی، خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهد قلب ایسکمیک 22 درصد کاهش می یابد.

با حمله قلبی مبارزه کنید

لازم به ذکر است که منیزیم به عنوان یک ماده معدنی به خصوص در استخوان ها و سلول ها وجود دارد. این ماده معدنی در تثبیت کلسیم و همچنین اکثر عملکردهای آنزیمی بدن نقش دارد. دارند رژیم غذایی احتمالاً سرشار از منیزیم است فشار خون همچنین کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید  علت تند تپشی قلب + درمان تاکی کاردی فوق بطنی یا (PSVT)

مرحله مانیسم بدن به حدود 300 میلی گرم در روز نیاز دارد. سبزیجات سبز، غلات کامل، میوه های تازه و خشک، شکلات و حبوبات سرشار از منیزیم هستند.


دیدگاهتان را بنویسید