مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مبارزه با آسیب های اجتماعی رویکرد جدید جمعیت هلال احمر است – اخبار قزوین – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوین، محمد گلفشان امشب با حضور اعضای نخبه جمعیت جوانان هلال احمر استان قزوین با حضور فاطمه محمدبیگی ، نماینده مردم قزوین در اتاق باغ قزوین ، گفت: رویکرد جدید هلال احمر من دستور کار ما در 2 سال گذشته

وی با اشاره به نیازهای جمعیت کشور افزود: بنابراین ما ترویج ازدواج را خارج از مسئولیت های سازمانی خود در دستور کار قرار دادیم ؛ بنابراین در سال گذشته تعداد زوج های جوان حاضر و شاغل در جمعیت هلال احمر از 1600 به 3300 نفر افزایش یافته است و فقط در سال گذشته 1700 زوج جدید به تعداد زوج های ما اضافه شده است.

گلفشان انتقال به سمت کارآفرینی و اشتغال مولد را یکی دیگر از رویکردهای سازمان جوانان هلال احمر طی سه سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: “ما در حال حاضر چندین تفاهم نامه تفاهم نامه ایجاد اشتغال در استان های لرستا و مازندران را اجرا می کنیم و به تدریج در تلاش هستیم برنامه های کارآفرینی ما “اجرا در تمام استانهای کشور.

وی یادآور شد: البته کارآفرینی و ترویج ازدواج از مسئولیت های سازمانی ما نیست. اما برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه خود را در استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر جوان در این دو منطقه دیده ایم.

همکاری 1300 انجمن دانشجویی با هلال احمر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر لزوم همکاری سازمان های مردم نهاد با هلال احمر خصوصاً در زمینه امداد رسانی در برابر بلایا گفت: در حال حاضر 1347 انجمن دانشجویی و دانشجویان جوان با ما همکاری می کنند تا اهداف بشردوستانه “آنها کمک ما در حوادث مختلف طبیعی مانند زلزله و سیل هستند.

بیشتر بخوانید  شام رمانتیک و دو نفره ساره بیات و همسرش

گلفشان ، انسانیت ، داوطلبانه ، بی طرفی ، نفرت و جهانی بودن را 5 اصل اساسی خدمات در هلال احمر می داند و افزود: در همین راستا جمعیت هلال احمر کلیه ناظران بهداشتی را در زمینه پروژه کرونا و شهید سلیمانی فراهم کرده است. برای این پروژه او همچنین با بسیج همکاری می کند.

وی همچنین از برگزاری 3000 جلسه آموزش توسط جمعیت هلال احمر در هنگام شیوع تاجگذاری خبر داد و گفت: “ما همچنین در بیشتر استانها سمینارهای مهارتهای زناشویی را برگزار کردیم و آموزشهای قبل ، بعد و حین ازدواج و همچنین زندگی واقعی را انجام دادیم و آن را در فضای مجازی به مردم و هموطنان ارائه داد.

کمک 1 میلیون دلاری صلیب سرخ برای ساخت پایگاه بزرگ هلال احمر در استان قزوین

مدیر انجمن جوانان هلال احمر قزوین با اشاره به نیاز مبرم استان قزوین به پایگاه های امداد و نجات گفت: با توجه به حجم بالای تردد مسافران و گردشگران از استان قزوین و میزان بالای تصادفات ، باید هلال احمر ملی قزوین را در نظر بگیریم. مبانی و پشتیبانی مالی “این جمعیت را در مقایسه با سایر استانها افزایش دهید.

حسن آصفی افزود: اخیراً صلیب سرخ موافقت كرد كه یك میلیون دلار برای ساخت پایگاه ما در انجیلاب اهدا كند ، اگر این پول به ما داده شود و پایگاه بزرگی از انجیلاب در ابیك ساخته شود ، چندین استان می توانند از نجات بهره مند شوند مرکز. “بهره مند شوید.

وی ادامه داد: جوانان جمعیت جوانان هلال احمر استان قزوین نیز به یک ساختمان مرکزی مناسب نیاز دارند. از آنجا که ساختمان فعلی دارای مشکلات پدافند غیرعامل است و برای جلوگیری از برخی حوادث احتمالی در آینده ، این ساختمان قدیمی نیاز به جایگزینی با یک ساختمان جدید و مجهز دارد که امیدواریم این امر در دستور کار سازمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  سگ مفرح و مودب "بهاره افشاری" / عکس

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *