ما 4 گالری عجیب در جهان را به شما معرفی می کنیم


گاهی اوقات موقعیت گالری ها در ساختمانها و مکانهای عجیب و غریب آماده می شود تا در سراسر جهان شناخته شود و گردشگران زیادی را به این مکانهای هنری بفرستد.

به گزارش ایسنا ، تجربه نشان می دهد موزه ها و گالری های هنری که در بناهای تاریخی پر زرق و برق و کلاسیک واقع شده اند و توسط معماران بزرگ طراحی شده اند ، همیشه توسط هنر دوستان به عنوان مکانی جذاب برای بازدید انتخاب نمی شوند. بلکه گاهی اوقات یک گالری در یک ساختمان غیر استاندارد و خلاق وجود دارد یا ملاکی مهم برای بازدید از آن در نظر گرفته شده است.

بر این اساس ، گالری هایی وجود دارد که به دلیل قرارگیری در دخمه ها ، دخمه های کلیسا یا حتی توالت های عمومی و مراکز پلیس توسط علاقه مندان به هنر و همچنین گردشگران شناخته می شوند.

در این گزارش چهار گالری غیر استاندارد در جهان را که توسط Artland ارائه شده است ، بررسی خواهیم کرد.

یک گالری که یک توالت عمومی است!

موزه هنرهای معاصر پارک ویک مکان کوچکی است که زمانی “توالت عمومی” بود. این ساختمان کوچک شیروانی ، که بیشتر به غرفه ای در پارک شباهت دارد ، در لندن واقع شده است و مدت ها مکانی برای نمایش هنرهای فمینیستی و همچنین نمایشگاه هایی با محتوای سیاسی-اجتماعی بوده است.

ساختمان اصلی این گالری فقط 15 متر مربع مساحت دارد ، اما در طول نمایشگاه ها آثار به نمایش درآمده در فضای پارک گسترش می یابد.

موزه هنرهای معاصر Parkwick Park

گالری در گورستان!

گالری Crypt یکی از بی نظیرترین گالری های لندن است که در طول سال میزبان طیف گسترده ای از نمایشگاه ها و رویدادهای هنری است. این دخمه قدیمی در سال 1822 ساخته شده و تا سال 1855 فقط به عنوان قبرستان مورد استفاده قرار می گرفت. در طول جنگ های جهانی اول و دوم ، این مکان به عنوان یک پناهگاه مورد استفاده قرار گرفت و از سال 2002 به یکی از غیر معمول ترین گالری های جهان تبدیل شده است ، جایی که هنرمندان از سراسر جهان آثار خود را به نمایش می گذارند. و این در حالی است که آرامگاه 557 نفر هنوز در این مکان دیده می شود.

سرداب گالری لندن

یک گالری معروف بسازید که هیچگونه تزئینی نداشته باشد

یکی از گالری های هنری معاصر در برلین گالری کونیگ است که توسط یوهان کونیگ در حالی که تنها 21 سال داشت افتتاح شد. او برای رسیدن به ساختمان فعلی این گالری هزینه و سالهای زیادی صرف کرد. این گالری در واقع در یک کلیسای زباله قرار دارد و از ویژگی های معماری منحصر به فردی برخوردار است. وحشی گرایی نوعی از معماری است که در آن ساختمانها کاملاً از بتن خشن و بدون روکش و سایر عناصر کاربردی ساخته می شوند ، به عبارت دیگر برهنه و بدون تزئین. اصطلاح وحشیگری در سال 1954 در فرانسه و انگلیس برای توصیف این عمل استفاده شد.

معمار اصلی گالری کونیگ ورنر دوشمان بود که در سال 1967 آن را طراحی کرد. او زمانی مسئول توسعه و زیباسازی برلین غربی بود.

گالری کونیگ برلین

گالری در ساختمان کلانتری!

لندن شهر گالری های عجیب و غریب است و یکی دیگر از این گالری ها در یک ساختمان قدیمی که زمانی کلانتری بود نگهداری می شود. این گالری که بازداشت شدگان در آن به طور موقت در آن نگهداری می شدند ، هنوز در گالری دیده می شود و اکنون محلی برای نمایش آثار هنرمندان و نقاشان انگلیسی از سراسر جهان است.

گالری ایستگاه پلیس در شهر قدیمی

قسمت دوم این گزارش بعدا ارسال می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  کابوس تامین هزینه های یک زندگی پایدار در کانادا | افزایش خروج مهاجران و پشیمانی از مهاجرت به کانادا

دیدگاهتان را بنویسید