ما گیاهان گلدار زیبایی را برای خانه شما معرفی می کنیم


چند گیاه گلدار را می شناسید که بتوان آنها را در خانه نگهداری کرد و شادی و طراوت را به خانه آورد؟ مراقبت از گیاهان گلدار زیبا سلامتی و شادی را برای شما به ارمغان می آورد و جلوه ای تازه به خانه شما می بخشد. در این مطلب با 5 گیاه گلدار زیبا آشنا شده و از آنها در دکوراسیون منزل استفاده کنید.

شمعدانی

معرفی گیاهان گلدار

حتی کسانی که در پرورش گیاهان خوب نیستند می توانند به راحتی از شمعدانی های سرسخت مراقبت کنند. این گل ها به اشکال مختلف رشد می کنند. اما همه آنها خوشبو و زیبا هستند. شمعدانی ها به خاک سبک و مرطوب زیادی نیاز دارند.

نیلووها

معرفی گیاهان گلدار

نیلوفرها در رنگ ها و شکل های مختلفی وجود دارند. در گلدان و دسته گل استفاده می شود. روش نگهداری هر نوع نیلوفر با دیگری متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از آنها به نور زیادی نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر در سایه رشد می کنند. برای بهترین نتیجه، به دنبال نوع خریداری شده خود باشید.

آره

معرفی گیاهان گلدار

یاس یا یاس گیاهی آپارتمانی است که نه تنها به دلیل داشتن جوانه های زیبا، بلکه به دلیل عطری که در خانه پخش می شود، طرفداران زیادی دارد. این گیاه پیچ در پیچ است، بنابراین باید یک ستون در کنار آن قرار داد. یاس در خاک های با نور زیاد و مرطوب نیز به خوبی رشد می کند.

ارکیده

معرفی گیاهان گلدار

ارکیده یکی از بزرگترین گروه های گیاهان با بیش از 30000 گونه به علاوه بسیاری از هیبریدهای دیگر است. اگرچه نگهداری گل ارکیده آسان و نسبتاً گران نیست، اما زیبایی عجیبی دارد که افراد زیادی را به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن دکتر رامون کاتوزپور متخصص چشم در تهران

گلوکینیا

معرفی گیاهان گلدار

این گیاه از خانواده بنفشه های آفریقایی است و نگهداری آن نسبتا آسان است. گلهای آن بزرگتر از بنفشه است و شبیه زنگوله است. گلوکسینیا به نور متوسط ​​تا شدید نیاز دارد و در اواخر زمستان و اوایل بهار گل می دهد.


دیدگاهتان را بنویسید