ما همچنین شکایت داریم / سوisaاستفاده بدتر از آزار و اذیت است ، اما پنهان و آشکار است



ایسنا / فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه جمعه شیراز با بیان اینکه علی رغم همه موفقیت ها ، چیزهای زیادی روی زمین باقی مانده است ، گفت: ما مانند مردم از اقتصادی ، اجتماعی و اقتصادی شکایت داریم … امروز وضعیت وجود دارد ، اما نمی توان دست به دست هم داد.

آیت الله لطفولا دژکام در دیدار شیرازی امامی با بیان اینکه همراهی با رهبری یک قاعده قرآنی است و مهم نیست در چه دوره تاریخی هستیم ، تأکید کرد: همراهی با رهبری تا رسیدن به اهداف انقلاب باید ادامه یابد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در فارس ، آیت الله دیکام گفت: “بعد از این همه سال و علی رغم موفقیت ها و موفقیت هایی که حاصل شده است ، بارها ما بر روی زمین مانده ایم و ما به عنوان افرادی از وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و غیره امروز ما شکایات زیادی داریم و مردم قطعاً شکایت دارند ، اما دست دادن امکان پذیر نیست ، باید صادقانه در میدان بیرون برویم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از کارهای خوبی که می توانیم برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی انجام دهیم فعال سازی مساجد است ، اظهار داشت: مساجد مرکز اصلی انقلاب در شکل گیری انقلاب اسلامی بودند و باید فعال شوند. آدم باش. این کار به تلاش زیادی نیاز دارد اما راهی دیگر وجود ندارد. تصور اینکه می توان برنامه ای ساخت و کار نخواهد کرد کار آسانی نیست.

امام جمعه شیراز با اشاره به مشکلات امیرالمومنین در دوران حکومت وی ​​و یادآوری اینکه ما انقلاب و نظام جدیدی ایجاد کرده ایم ، برای رسیدن به اهداف خود ، باید خون زیادی را تحمل کنیم ، گفت: من نگاه می کنم ، ما بارها می بینیم که اگر بخواهیم بیایید ادامه دهیم که این بنده نیستم که دستور می دهد ، بلکه همه ما باید یک شبکه محبوب و اجتماعی باشیم.

بیشتر بخوانید  Kindle Persian Return Campaign

آیت الله دژکام ادامه داد: متأسفانه در این سال ها نتوانستیم این وضعیت را نشان دهیم و جریانات سیاسی که ارتباط چندانی با آرمان های انقلاب بشری نداشتند ، از این موضوع سو استفاده کرده اند.

وی این هدف را پیگیری ایجاد شبکه ای از مساجد دانست و گفت: نهاد معنوی باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر و افراد عادی داشته باشد و ما باید در کنار خود بمانیم. ما باید ارتباطی را در شهرهای مختلف پیدا کنیم و نیروهای انقلاب اسلامی را پیدا کنیم و دست در دست هم دهیم تا دشمن نتواند نفوذ کند ، اما باید توجه داشته باشیم که اگر این جهت تأمین شود ، قدرت کم نیست.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه همزیستی مومنان و روحانیون موجب ایجاد قدرت معنوی و مقبولیت جهانی می شود ، می گوید: “مردم اگر بدانند که امر خدا شکسته شده است زیرا مردم ما با تقوا و خداپسند هستند ، از این کار می ترسند و همه کسانی که ظاهراً دلبسته و همراه نیستند. این امر مستلزم این است که بتوانیم انکار را به شکلی ظریف ، صحیح و مردمی برای جامعه منعکس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شبکه مساجد یکی ارتباط تنگاتنگ روحانیت با دیگری است و دیگری انعکاس این در ذهن مردم است که ؛ همه این را می گویند و یک نفر و یک گروه نیست. این ترس ها که برای همه ما در جامعه بوجود آمده است ، اگرچه ممکن است مشکلات مهم تری داشته باشیم ، اما غم انگیز است زیرا از دید جامعه است.

بیشتر بخوانید  فال کائنات امروز رو بگیر ببین کائنات بهت چی میگه | +تفسیر دقیق

البته گناه سو for استفاده بیش از سگ است اما پنهان و آشکار است

امام جمعه شیراز گفت: گناه حرام خوردن ، سوisa استفاده و سرقت مطمئناً از حمل سگ جدی تر است ، اما شخصی که دزدی و اختلاس کرده پنهانی این کار را انجام داده است ، اما همه شخصی را که سگ را برگرداند می بینند گفت: بد حجابی و بدون حجاب ، که متأسفانه در برخی از مناطق شهرهای ما ظاهر می شود ، اگرچه ما گناهان بدتری از این هم داریم ، اما این انکار امروز در نظر مردم غم انگیز و غم انگیز است و ما می خواهیم مانند ظرافت و احترام از این انکار جلوگیری کنیم برای مسائل فرهنگی و اجتماعی.

وی ادامه داد: شما امامان عزیز جماعات ، کار فرهنگی مردم را از جایی شروع می کنید که کار در آن موفقیت آمیز باشد و موفقیت های ما امید ، دلگرمی و حمایت را برای مردم ایجاد می کند. وقتی این نوع کارها شروع می شود ، کار از جوانی رشد می کند و سنگ بزرگ مشخص نمی شود و این گفته ها را حکما می گویند که تجربه سالها و قرن ها جمع شده و یک ضرب المثل است.

امام جمعه شیراز گفت: اگر 4 بار به سنگ ، پنجمین بار در قلب کفار و منافق ، وحشت ایجاد شده ، سنگ بزنیم ، خود کار را شروع می کند. وقتی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) حرکت کرد ، ترس او در قلب ارتش دشمن افتاد و این ترس از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بود.

بیشتر بخوانید  صدور مجوز برای 202 سینگل به مدت دو هفته

وی ادامه داد: امروز ما شبکه هایی از مساجد ساخته ایم و ساختار آن راه اندازی شده است ، اما در شهری مانند شیراز هنوز تأثیر اجتماعی لازم را نداشته ایم و اگر این تأثیر اجتماعی را احساس کنم ، در این صورت مسائل بعدی را در مورد شبکه.”

امام جمعه شیراز روز جمعه گفت: ما باید بیشتر تلاش کنیم و از دیگران ، به ویژه از جوانان کمک بگیریم. دانشجویان جوان انگیزه بالایی دارند و ما باید با جوانان در هر مسجد همراه با یک روحانی اهل سنت که پدر است کار کنیم. جوانان متفاوت فکر می کنند و با ما ارتباط برقرار می کنند و نسل بعدی ما کارها را متفاوت انجام می دهد و گاهی اوقات در برقراری ارتباط و انجام کارها از ما موفق ترند. اگر خدا خواست این مسیر را طی کنیم.

آیت الله دژکام با یادآوری اینکه گروههای جهادی ما صادقانه تعدادی از دانشجویان جهاد هستند که مردم از تماشای کارهایشان لذت می برند ، گفت: “ما از آنها می خواهیم در برخی مناطق کمک کنند و انشاالله با این وجود موثر خواهند بود. همان است. “از نظر فضای سیاسی در کشور ، ما امیدواریم که بتوانیم کارهای بسیار قدرتمندتر ، مهم و م moreثرتری نسبت به گذشته انجام دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید