ما مشکلات مالی زیادی داریم / هر کجا برویم ، آنها می گویند ما به استاندار کمک کردیم. برو پیش استاندار!


به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی آژانس فارس از بندرعباس ، باشگاه خلیجی فعالیت ورزشی خود را از سال 1981 آغاز کرده و از آن زمان تاکنون در قالب توسط مردم اداره می شود.

این باشگاه طرفداران زیادی دارد و به نوعی کارت ورزشی است میناب این مهم است

همانطور که از نام این باشگاه مشخص است ، این باشگاه از شهر میناب به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور دارد.

تیم خلیج میناب چهار سال است که تلاش می کند لیگ دسته سوم را ترک کند لیگ دسته دوم برای صعود ، اما همه ساله همه چیز دست به دست هم می دهد ، بنابراین این تیم نمی تواند به لیگ دسته دوم برود.

با نزدیک شدن به لیگ دسته سوم در هفته های اخیر ، مسئولان تیم فوتبال خلیج میناب بیشتر نگران ماندن یا ماندن در این رقابت ها نیستند.

در این فصل علاوه بر مشکلات مالی که تیم خلیج میناب با آن دست و پنجه نرم می کند ، مشکلات موجود در ورزشگاه شهید امینی آن شهر نیز منجر به سلب حق میزبانی از این تیم شده است.

خالد توکلی ، رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج میناب در مصاحبه با خبرگزاری فارس در مورد مشکلات این تیم گفت: ما مشکلات مالی زیادی داریم اما هنوز سهمیه را حل نکرده ایم. استان هرمزگان حذف شده در لیگ دسته سوم لیگ.

وی افزود: قبل از مسابقات مکاتبات زیادی داشتیم که ورزشگاه شهید امینی با مشکلی روبرو است و فدراسیون فوتبال به ما اجازه نمی دهد حریفان خود را در این ورزشگاه پذیرایی کنیم اما تا وقتی از حق میزبانی محروم نشویم هیچ صحبتی صورت نگرفت . “

بیشتر بخوانید  طلاهایمان را کجا پنهان کنیم که عقل جن هم به آن نرسد!+ فیلم

توکلی گفت: اهالی فوتبال به خوبی می دانند که میزبانی یکی از مهمترین اصول برای رسیدن به نتیجه است که متأسفانه به لطف مسئولان این حق را از باشگاه و به نوعی از مردم میناب سلب کردند. اگر ما در ورزشگاه خانگی ، امروز چنین موقعیتی را خواهیم داشت. “ما در جدول نبودیم و مطمئناً یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ دسته دوم بودیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب گفت: بسیاری از شهرها حتی نیمی از امکانات ورزشگاه میناب را ندارند اما با حمایت هیات ورزشی ما را در ورزشگاه خانگی خود پذیرایی می کنند اما در استان ما هیچ کس به باشگاه ما توجه می کند و به نظر می رسد از یک سیاره هستیم. “دیگری به این استان آمده است و برای کادر مهم نیست که سرانجام چه بلایی سر تیم ما خواهد آمد.

وی گفت: برای رفع مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب از هرکسی که دسترسی داشتیم خواستیم در حالی که وظیفه ما نیست که مشکلات کارکنان این ورزشگاه را به کارمندان اطلاع دهیم و از آنها بخواهیم که مشکلات که کارمندان اداره ورزش خود باید در حل مشکلات آن بکوشند اما این امر در کادر ورزشی که برای حل مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب تلاش می کنند دیده نخواهد شد و در کنار تیم ما سایر تیم های مینابی نیز از شرایط محروم هستند. برای میزبانی.

توکلی ادامه داد: با حمایت شورای فوتبال استان ، مسابقات خود را در ورزشگاه خلیج بندرعباس برگزار کردیم ، اما مشکلات این ورزشگاه کمتر از مشکلات ورزشگاه شهید امینی میناب نیست.

بیشتر بخوانید  پیام شبانه قیمت دلار به بازار سکه

وی گفت: “این تورنمنت به پایان رسیده است و تنها شش هفته به پایان زمان باقی مانده است و ما امیدوار نیستیم که در ورزشگاه خانگی خود بازی کنیم ، اما امیدواریم که تیم ما پاداش مالی بگیرد ، که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.” .

رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب افزود: ما بیش از یک میلیارد تن هزینه كرده ایم اما برای ادامه نیاز به حمایت داریم و امیدوارم این حمایت در اسرع وقت انجام شود.

خالد توکلی گفت: مسئولان فقط قول می دهند و به آن عمل نمی کنند. هر جا که ما کمک می گرفتیم ، آنها می گفتند که ما در امور ورزشی به استاندار کمک می کنیم. نزد فرماندار بروید و از او کمک بخواهید!

وی افزود: وقتی متعهد رسمی باید به قول خود عمل کند اما متأسفانه به هیچ یک از وعده های مسئولان عمل نشده و آنها با تیم ما طوری رفتار می کنند که گویی نماینده این استان نیستیم.

توکلی افزود: حرف من به همه مسئولان این است که ما نماینده یک استان هستیم و برای شکوه و جلال نام هرمزگان می جنگیم اما این موضوع برای مسئولان ورزش و جوانان اصلاً مهم نیست.

وی گفت: درست است که ما یک تیم شخصی و خصوصی هستیم اما بسیاری از شهرهای کشور از تیم های شخصی و خصوصی خود پشتیبانی می کنند انگار که یک تیم برای اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب گفت: هدف ما حمایت از بازیکنان محلی است و انتظار داریم مسئولان استانی به خاطر بازیکنان محلی از باشگاه خلیج میناب حمایت کنند.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | گاف عجیب جواد کیبانی روی آنتن زنده ؛ سلام ، که باعث جنجال شد

وی اظهار داشت: حمایت مسئولان باعث دلگرمی تیم خواهد شد و قطعاً در صورت حمایت از بازیکنان بومی اجازه نمی دهند با تعصبات خود سهمیه استان از بین برود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه خلیج فارس میناب در پایان گفت: شرایط حالت خوبه ما هیچ جایگاهی در جدول نداریم و در رده نهم قرار داریم و در این فصل هیچ شانسی برای صعود به لیگ دسته دوم نداریم ، اما اگر نتوانیم از شش بازی دیگر امتیازات لازم را بگیریم ، باید دوباره از صفر شروع کنی برای رسیدن به لیگ دسته سوم.

لازم به توضیح است در پایان لیگ دسته سوم ، سه تیم آخر جدول رده بندی سقوط می کنند و تیم خلیج میناب در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی دسته سوم قرار دارد و در موقعیت قرمز قرار دارد و احتمال سقوط تیم وجود دارد به بخش دوم. یک سوم وجود دارد ، بنابراین تا زمانی که این اتفاق برای نماینده هرمزگان نیفتد ، کارکنان باید به کمک باشگاه پرشین در خلیج فارس میناب بیایند.

خبرنگار: حسین مرسلی

انتهای پیام / 88071


دیدگاهتان را بنویسید