ما لوازم جانبی زیادی از فوتبال را جمع آوری می کنیم / به دنبال میزبانی تیم ملی هستیم – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترحاد در حاشیه جشن پنجمین قهرمانی پرسپولیس در حاشیه جشن پنجمین قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک می گویم و به همه پرسنل ، رسانه ها و سازمان لیگ تبریک می گویم. “

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این فصل مصادف با بازی های تیم ملی بود و خوشحالیم که سه نماینده به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یافته اند. امیدوارم این تیم ها به نتایج درخشانی برسند.

وی ادامه داد: یک سوم مسابقات این فصل در فدراسیون ما برگزار شد. ما یک سری رویدادها در مسابقات مختلف داشتیم ، مهمترین مسائل این فدراسیون و آنچه ما باید به آن توجه جدی داشته باشیم توجه به نظم و انصاف است. ما باید خود را با روند عدالت فدراسیون وفق دهیم.

رئیس فدراسیون گفت: لیگ دسته دوم به دلیل نتایج متوقف شد. ما مصلحت عمومی را بر مصلحت اندیشی ترجیح می دهیم و فدراسیون قطعاً راه جمع آوری بسیاری از این حواشی را در لیگ بعدی در پیش خواهد گرفت. مسائل اخلاقی و انضباطی برای ما بسیار مهم است. ما از قوه قضاییه فدراسیون حمایت ویژه ای خواهیم کرد.

وی گفت: بخشی از وظایف فدراسیون اصلاح ساختار است. ما قطعاً از نظر قوانین انضباطی قوی تر خواهیم بود و در لیگ بعدی بهتر خواهیم بود.

عزیزی حادم گفت: امیدواریم با نگاه جدی تر و قوی تر بتوانیم مطمئن باشیم کسانی که می خواهند نفرت را برانگیزند و می خواهند بدعت گذار باشند ، برچیده خواهند شد. مطمئناً فدراسیون فوتبال نمی بخشد و مماشات می کند.

بیشتر بخوانید  (ویدئو) ضیافت هزاران نفری پایان کرونا در باند فرودگاه!

عزیزی حدم در مورد زمان ورود VAR به فوتبال ما گفت: “ما یک کمیته قوی تعیین کردیم که علیرضا فغانی عضو آن است.” آنها در این زمینه سخت کار می کنند. بخشی از آن در دست ما است و بخشی دیگر به تحریم ها باز می گردد.

رئیس فدراسیون درباره میزبانی تیم ملی در راه جام جهانی گفت: منتظر میزبانی هستیم. این موضوع ظرف هفته آینده روشن خواهد شد. ما تمام مشورت ها و مکاتبات را انجام دادیم. ما از تمام توان خود برای انجام بازی های رفت و برگشت استفاده می کنیم. اگر هنوز متمرکز باشد ، برنامه خود را خواهیم داشت.

او گفت: “اگر اسکوچیچ بخواهد ، ما قطعاً بازی خواهیم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید