ما در همان ابتدا آرایش دشمن را از بین می بریم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرسرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه ، در مراسم پیوستن تجهیزات جدید به بخش صبر و بردباری سپاه گفت: “امروز یک روز فراموش نشدنی برای همه دوستداران و طرفداران اقتدار ، استقلال و عزت نظام است. کشور مغرور و ملت سربلند ایران اسلامی. “بیایید او را به خاطر خدا در مسیر جهاد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی نقطه جوش همه ارکان نیروی سپاه ، زادگاه همه فرماندهان و شهدا و ستون دفاع کشورمان بود ، افزود: ما مدیون فداکاری های این فرزندان سربلند یک ملت هستیم. “

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما دهه ها در معرض سیاست های نیروهای شیطانی و اشرار بزرگ و کوچک قرار گرفته ایم. در این زمان استقلال سیاسی و عزت ، برنامه ریزان استراتژیک ناامنی ، از آمریکای متجاوز و تهاجمی گرفته تا متحدان اروپایی و شرکای منطقه ای و تروریست های محلی ، دائماً علیه ملت توطئه و توطئه می کنند هر زمان که بتوانند. آنها اهل ایران بودند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه از ابتدا یاد گرفتیم که تشکیل دشمن را از بین ببریم ، گفت: شکست دادن دشمن در آغاز یک استراتژی مشخص برای ما است و سلاح گرم آخرین سلاحی است که نیروهای زمینی سپاه از آن استفاده می کنند.

وی افزود: این نیرو بیش از هر چیز موجب آبادانی و آبادانی می شود و صفحات کتاب مقاومت ما سوریه ، یمن ، لبنان و عراق است.

بیشتر بخوانید  شیوه جدید اعلام نرخ روزانه ارز صرافی‌ها/ آخرین قیمت دلار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید