ما در مورد جاسوسان مسموم رسانه ای صحبت نمی کنیم



ایسنا / اصفهان مدیر تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سیاست باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل احترام گذاشتن به جامعه داوران است ، گفت: اما این موضوع نباید بهانه ای شود تا سایر تیم ها از ابزارهای فرافکنی در این اواخر استفاده کنند هفته ها برای سرکوب قضات و هیجان منفی. “از افکار عمومی استفاده کنید.

رضا فتاحی گفت: تمرکز باشگاه سپاهان هفته های اخیر بوده است و ما هرگز گرفتار جاسوسان رسانه ای پیروان رفتارهای مسموم نخواهیم شد.

وی افزود: پس از شکست پروژه طرح ریزی و سفسطه در کنار زمین فوتبال ، اکنون زمین بازی فاز رسانه ها و فضای مجازی را تغییر داده است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: برخی از افراد به مصاحبه و استفاده از استعاره و استعاره های غیراخلاقی متوسل شده اند تا اگر کسی پیرو این رفتارها است ، اختلافات و اختلافات خود را به باشگاه دنیای خارج منتقل کند. “دروغ و عدم صداقت.

فتاحی افزود: امیدواریم این اتهامات وقتی در سطح ارزیابی های عادلانه قرار بگیرند ، مردم را مجبور به تغییر نگرش خود نکنند ، زیرا افکار عمومی و رسانه های صادق سطح بسیار خوبی برای شناخت اهداف افراد است.

وی افزود: جالب اینجاست که خاطره هواداران فوتبال هنوز ادبیات به دور از صداقت برخی چهره ها را فراموش نکرده اند اما در عملیات روانی جدید حملات به داوران را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا ، مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: سیاست حرکتی باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل مورد احترام جامعه داوران است ، اما این نباید بهانه ای برای استفاده سایر تیم ها از ابزارهای فرافکنی باشد در هفته های اخیر فشار بر قضات و تحریک منفی افکار عمومی.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

فتاحی ادامه داد: این در حالی است که وی در فصل بیستم این باشگاه دچار اشتباهات غیر ارادی داوران می شود و چند امتیاز از دست می دهد اما فرهنگ باشگاهی سپاهان که از مدرسه شاهین نشأت می گیرد در هیئت مدیره ، مدیریت منعکس شده است. مدیر ، مربی ارشد و بازیکنان به داوران احترام می گذاشتند و البته به همه باشگاه ها احترام می گذاشتند و به دیگران توجه نمی کردند و از طریق اصول قانونی فوتبال اقدامی نمی کردند و او هرگز از اقدامات رسانه ای برای جاسوسی و اتهامات استفاده نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما پیروی از اخلاق در هفته های اخیر است ، زیرا بدون شک کسب عنوان قهرمانی کشور و حتی قهرمانی آسیا و حتی صعود به جام جهانی باشگاه ها بدون رعایت اصول اخلاقی هیچ ارزشی ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید