ما برای توقف پروژه ها عجله نداریم / نمی توانیم زنان را از بازی های نقش آفرین محروم کنیم



ایسنا / خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه ساعات کاری پروژه ها قبلاً اعلام شده است و برای تکمیل پروژه ها عجله ای نداریم ، گفت: انتظار داریم مورد رحمت واقع نشوند. هدف ما گره گشایی از پروژه ها بود. گره کار مردم.

محمدرضا حیدری در سیصد و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در محل دفتر شهردار برگزار شد ، اظهار داشت: امروز روز عرفه ، روز دانش بشری است. آموزه های دینی ادعا می کنند که خودشناسی مقدمه ای برای خداشناسی است. فردا ، 30 تیر با مصادف با عید قربان ، یک روز تطهیر قلب ، خدمت به خدا ، اثبات عشق ، اطاعت و یک روز سنت فداکاری است. در این روزها که بخشی از جامعه در شرایط اقتصادی دشواری قرار دارد ، مردم باید به کمک نیازمندان توجه کنند. علاوه بر این سنت حسنه ، کارهای خوب دیگری مانند کمک به هموطنانمان در سیستان نیز می تواند انجام شود.

وی افزود: امسال نمازگزاران ما در مناسک حج شکست خوردند. هر مناسک حج فلسفه ای دارد که نمونه آن سای صفا و مروه است. هاجر ، یکی از زنان اسلام ، در تلاش برای یافتن آب در هفت سای است و این عمل سای صفا و مروه حجاج افتخاری برای خانم هاجر است. هاجر برده است ، اما چنان بزرگ است که خداوند او را ملزم به حفظ این موقعیت ، دانش جامعه و نسل های آینده می کند. اگر این کار انجام شود ، حج واجب است ، این نشانه عظمت و جایگاه زن در اسلام است.

بیشتر بخوانید  پیغام‌های آژانس، نشان دهنده قصد آن‌ها برای بستن پرونده ایران است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: انقلاب همچنین زنان را وارد صحنه سیاسی و اجتماعی کرد. زنان ما همچنین در زمینه های مختلف در علم و دانش تمایزات بسیاری ایجاد کرده اند ، تا حدی که حتی در برخی زمینه ها از مردان پیشی گرفته اند. توانمندسازی زنان باید براساس تعریف نقش آنها در سلسله مراتب سازمانی باشد و فضایی برای ارتقا زنان ایجاد کند. ما نمی توانیم زنان را از ایجاد نقش محروم کنیم. این دو زن در این شورا در مدیریت خود با دلسوزی و مسئولیت پذیری بیشتری عمل کردند. این فرهنگی است که در جامعه در حال گسترش است و باید بر اساس شعارهای انتخاباتی به زنان نقش ایفا کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای نمایشگاه هستیم. ما به افرادی که برای تحقق آنها تلاش می کنیم وعده داده ایم. در روزهای عید قربان ، بیو پارک و سایر پروژه ها طی روزهای آینده افتتاح می شود. لازم به ذکر است که زمان افتتاح این پروژه ها از قبل اعلام شده است و ما برای تکمیل پروژه ها عجله ای نداریم. برخی از پروژه ها حتی اعلام شده اند اما هنوز افتتاح نشده اند. ما از ما انتظار رحمت نداریم ، هدف ما گره گشایی از کار مردم است.

وی ادامه داد: پروژه ها روند خود را طی می کنند و ما طبق برنامه کار می کنیم. همانطور که پروژه های نیمه تمام دوره قبل را به اتمام رساندیم ، شورای ششم نیز پروژه های نیمه تمام این دوره را به اتمام می رساند. اعلام زمان پروژه درخواستی از طرف مردم بود و امیدواریم که برنامه زمانبندی انجام شود.

بیشتر بخوانید  شایعه طلاق امیر جعفری صحت دارد؟ | دلیل انتشار شایعه طلاق امیر جعفری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید