ما با عزت در برابر دشمنان خواهیم ایستاد



جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با هشدار به دشمنان کشور تأکید کرد: ما وارثان خون شهدا با عزت و عظمت در مقابل دشمنان هستیم.

به گزارش ایسنا ، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه عصر پنجشنبه 1400 در چهلمین مراسم شهادت سردار سعید مجیدی که در گلزار شهدای اراک برگزار شد ، گفت: : غرور ، عزت و عظمت ما در برابر زیاده خواهان ، آزارها و دشمنان اسلام خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه اردوگاه جعلی که در برابر رسول خدا و حضرت علی (ع) ایستاد و بعداً در برابر شهدا قرار گرفت ، همچنان در برابر اسلام ناب صف آرایی می کند ، افزود: اردوگاه جعلی ، فرزندان ائمه و امامان عشق در سراسر ایران آنها شهید بودند و در برابر امام فقید ، که می خواستند اسلام ناب محمدی را احیا کنند ، ایستادند.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه حرکت امام راحل و انقلاب اسلامی سبک بود ، گفت: امام (ره) فرمودند که ما به دنبال بسیج جهان اسلام و مقابله با ستمگران و ظالمان و ظالمان هستیم و اسلام سنگرهای اصلی این کشور را فتح می کند. دنیا. من این کار را خواهم کرد

وی افزود: هنگامی که من خمینی را داشتم ، رهبر فرزانه و معقول ما نیروی قدس را تشکیل داد و به سکویی برای شکل گیری بسیج جهانی اسلام تبدیل شد و اگر رهبری و استراتژی امام نبود و فداکاری ، اخلاص و خون شهدا و دعاها پدران و مادران شهدا در آنجا نبودند. داعش برای اتحاد جهان شیعه کافی بود و اگر شهدای شجاع جبهه مقاومت و مدافعان حرم نبودند ، داعش افغانستان را از بنگلادش اشغال می کرد.

بیشتر بخوانید  خبرهای خوب در مورد قیمت میوه در سال جاری

جانشین فرمانده نیروی قدس در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “فرزندان خانواده های شهدا در اردوگاه امام حسین (ع) بودند و مانند سایر شهدای بصیر و وارثان اسلام مانند سردار سعید مجیدی در جنگ های مختلف اسلام. آنها همراه با پیامبر خدا و معصوم علیه کفر و نفاق جنگیدند.

سردار فلاح زاده افزود: اولین ویژگی سردار شهید مجیدی مانند هاجر بن عدی فرمانداری بود ، از بصیرت ، صبر و استقامت برخوردار بودند و اهل دهات ، عبادت ، بردگی و ریاضت بودند و همه چیز را می گذراندند و به خاطر خدا مهاجرت می کردند. شهید مجیدی و همچنین همرزمان شهیدش حسن عبدالله زاده در حال انجام وظیفه بودند ، آنها امام زمان خود را می شناختند ، وظیفه را می دانستند و وظیفه خود را انجام می دادند و مرگ سرخ را برگزیدند.

در پایان جانشین فرمانده نیروی قدس اظهار داشت: کسانی که در راه شهدا قدم می گذارند باید بدانند که خداوند متعال در کنار خانواده های شهدا است ، به شهدا و کسانی که به خانواده شهدا خدمت می کنند مقام شفاعت داده است. صادقانه و فروتنانه رسول خدا هستند و برای شهدا شفاعت می کنند.

شهید سردار سعید مجیدی و همرزمان شهیدش حسن عبدالله زاده روز پنجشنبه 4 ژوئن 1400 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در جاده دیرالزور به تدمر سوریه در کمین داعش به شهادت رسیدند. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید