ما با اخراج یک دانشمند هسته ای / بنیادگرا و اصلاح طلب شوخی کردیم! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


حامد بامروت نژاد ، تهیه کننده مجموعه طنز تلویزیونی “وضعیت زرد” این مجموعه که از جمعه شب اول مرداد آغاز شده است پخش این از شبکه است سه شروع او برای بود گزارشگر بیشتر وی گفت: از یک سال و نیم پیش که با دوستان باشگاه کمدی انقلاب همکاری کردیم ، می خواستیم یک کمدی تئاتر ایجاد کنیم. باشگاه “انقلاب” در زمینه طنز روزنامه نگاری و بلند شو کمدی رسیده بود و ما می خواستیم وارد حوزه طنز نمایشی شویم بنشین بودن.

ایجاد “حالت زرد” در الگو بنشین مامان

او این مجموعه را به صورت فرم ارائه داد بنشین کام گفت: با توجه به زمان کم تولید هر قسمت از این مجموعه و تولید فندک چه کسی قالب دارد بنشین ما از کام استفاده کردیم این سریال در مکان های محدودی نیز تولید می شود ، یعنی. در فضای خبرگزاری و خانه سعید ، جایی که حدود 80٪ سریال در این دو مکان اتفاق می افتد.

بامروت نژاد افزود: در چنین کاری مجموعه رارنگ او شخصیت اصلی ندارد اما شخصیت های اصلی وجود دارد و مخاطب روی شخصیت ها تمرکز می کند ، از طرف دیگر امکان کار با موضوعات مختلف وجود دارد.

تهیه کننده “وضعیت زرد” مدام درباره آن صحبت می کند سریال وی گفت: ما سعی داشتیم از فضا خارج شویم نشان دادن از مخاطبان عمومی و رسانه ها و اینها استفاده کنید قالب بندی دستان ما را باز گذاشت. بخش ما شرایط و شخصیت را طراحی کردیم و با یک تیم جوان کار کردیم که فصل اول سریال در 13 قسمت انجام شد. این سریال 6 شخصیت دارد که چهار شخصیت آنها پسر است و نامزد سعید و سعید با بازی مهران رجبی نیز دیگر شخصیت ها هستند. باقی مانده آنها همچنین بازیگران مهمان هستند.

بیشتر بخوانید  عکس منشوری از همسران قائدی و آزمون! + جزئیات

ما با اخراج یک دانشمند هسته ای / بنیادگرا و اصلاح طلب شوخی کردیم!

ابراز نگرانی بیشتر در بنشین مامان

وی به پرداخت مسائل سیاسی – اجتماعی در اشاره کرد سریال وی اظهار داشت: جذب مخاطبان بیشتری كه در سریال مشاركت بیشتری دارند برای ما جذاب و مهم بود. در حقیقت ، ما به دنبال الگویی بودیم که بتواند رویکرد ما را بیان کند ، در فیلم ها و سریال ها می توان روی یک یا دو محور تمرکز کرد ، اما در بنشین بیشتر نگرانی ها را می توان برطرف کرد.

Bamrutnezad برای استفاده از م componentلفه خنده در آثار بنشین کامرون خارجی یادآور شد: صدای خنده یکی از رایج ترین م componentsلفه های تولیدات است بنشین این یک کام است ، اما صدای خنده در بعضی سریال های خارجی و در بسیاری از نمونه های ایرانی استفاده نمی شود. بنشین کمدی وضعیتی است که به تولید ، موقعیت مکانی محدود و دهان به دهان معروف است و ما با نسخه ای از خودمان روبرو شدیم که از آن صدای خنده استفاده نمی کند. ضمناً مخاطب ایرانی به صدای خنده اهمیتی نمی دهد و اگر بگویید در آن لحظه باید بخندی ، تو را رد می کنند. این م componentلفه برای عموم مردم ایران مفید نیست و ما نیز از این فرم صرف نظر کردیم و تلاش کردیم بنشین Com مدل ما و همان فضا است یک کپی انجامش نده

برای شناختن او به زمان نیاز دارید خواهر برخاستن با شخصیت ها

تهیه کننده «وضعیت زرد» با اشاره به آغاز پخش سریال درباره بازخورد گفت: یکی از ویژگی های فضا بنشین کامی به این دلیل است که چون شخصیت محور است باید به مخاطب وقت بدهد تا شخصیت ها را بشناسد. این سریال هنوز در ابتدای راه است و مخاطبان کم کم با آنها کنار می آیند خواهر کار می کند. در قسمت های اول ، هر دو باید فرصتی داشته باشیم و مخاطب باید صبور باشد. با آنچه از کار می دانیم ، فکر می کنیم که تا حدی جذاب و طنزتر می شود و مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند.

بیشتر بخوانید  بلایی که چمن مصنوعی ورزشگاه عشق آباد سر بازیکنان آورد +تصویر

وی به لطیفه های این موضوع اشاره کرد سریال و قهرمان او که دانشمند اخراج هسته ای است ، درباره خلا of نگرانی های مختلف در سریال های کمدی گفت: “اگر می خواهید یک سریال بسازید ، از فیلمنامه تا تولید یک سال طول می کشد ، و به دلیل تولید یک کار هنری و رسانه ای فرآیند از انجمن او جای خود را می دهد. سیاست های رسانه ملی و سایر عواملی وجود دارد که باعث می شود این سریال نه چندان مطابق با ترس مردم باشد بلکه رمز و راز موفقیت هر شغلی متناسب با نگرانی های مردم است.

بامروت نژاد به شوخی های سیاسی این سریال اشاره کرد و گفت: در قسمت دوم با اصلاح طلبان و اصولگرایان سر و کار خواهیم داشت و با هر دو کشور شوخی خواهیم کرد ، یا در قسمت های دیگر با فضای مجازی و تأثیرگذارها شوخی می کنیم ما فکر می کنیم که مخاطب این نوع فضا را دوست دارد و می تواند فضای جدید را احساس کند. ایجاد شده دارم میام.

دیدگاهتان را بنویسید