ما انتظار داریم “رفع نقص افزایش ویژه مجوز برای معلمان” – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته مرکز اطلاعات و روابط عمومی وزارت غوطه وری و پرورش ، صبح امروز ناصر سلیمان زاده در مصاحبه با خبرنگار این مرکز ، در رابطه با موارد فوق خارق العاده فرهنگیان ویژه گفت: ما بر اساس موارد فوق اخیراً از برنامه و سازمان بودجه مجوز گرفتیم خارق العاده به ویژه برای افرادی که در طرح طبقه بندی معلمان گنجانده شده اند ، 21 تا 27 درصد تعیین شده است. این مجوز در مصوبه دولت سال 1393 بیان می کند که بر اساس اول از همه ، سقف در بالا شماره شماره 21٪ ویژه و دوم شامل معلمان کشور است نه شد.

وی افزود: در این زمینه با چندین مقام قانونی مشورت کرده و اعلام کرده ایم که مجوز سازمان برنامه و بودجه به این دلیل است که در سال 1993 شرکت کنندگان در طرح طبقه بندی معلمان از امتیاز فوق برخوردار شدند. خارق العاده آنها ندارند ، امکان پذیر نیست. چون این بالا خارق العاده این ویژه از سال 1399 برای معلمان ایجاد شده است. از طرف دیگر ، سازمان برنامه نه این می تواند سقف مصوب دولت را افزایش دهد درست در حال رشد است.

سلیمان زاده گفت: در این جلسه که با حضور نهادهای قانونی برگزار شد ، رئیس ادغام و رئیس آموزش سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند و کارشناسان حقوقی این نهاد حقوقی صریحاً اظهار داشتند که این مصوبه قابل اجرا نیست و اگر اعمال شود ، قطعاً منجر به ورود مقامات نظارتی و در نهایت به برداشت نامه (مجوز) و خروج می شود اقدام را افزایش دهید از تصمیمات فرهنگیان من بودن.

بیشتر بخوانید  افسر ارشد ارتش: ما اجازه نمی دهیم کسی به تمامیت ارضی کشور حمله کند

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش باید تمام اقدامات ممکن را انجام دهد که می تواند ظرفیت معلمان را افزایش دهد و حقوق آنها را افزایش دهد آره موثر ، حامی باشید من و چنین مواردی را از وظایف خود پیگیری کنید من او می داند ، اما در عین حال موظف است در چارچوب قانونی این کار را انجام دهد تا با مشکلات اضافی روبرو نشود.

رئیس مرکز برنامه طراحی شده منابع انسانی افزود: تجربه نشان داده است که برخی از مصوبات از حمایت قانونی لازم برخوردار نیستند. و، لغو شد وهمانطور که کار سخت برخی مسئولان در دولت دهم یا راست فراهم شده است خانواده مندی برای زنان مجرد و همچنین برخی امتیازات اعطا شده به برخی از فرهنگیان در مناطق خاص ، و پس از چندین سال اجرا ، با لغو مصوبات ، مجبور به پس دادن این افزایش قیمت شدند. سلام ما به تصمیمات فرهنگیان اشاره کرده ایم ، بنابراین این خلاف سیره فرهنگیان است و نباید وارد چنین مواردی شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو رهبر سازمان در جلسه شرکت کردند و متقاعد شدند که باید این اصلاحیه صادر شود ، بنابراین ما در مورد اصلاحیه پروانه توسط سازمان برنامه و بودجه مشورت و پیگیری می کنیم و در همان زمان کارشناسان موارد اداری تهیه قانون و ماهیتابه تمیز اصلاحیه مصوبه استان آره مطلع و استان آره همچنین من می تواند در کمتر از سه روز جملات را رد کند و من ما می توانیم این تصمیمات را به حقوق ماه اوت برسانیم.

بیشتر بخوانید  بیمارستان 142 تختخوابی در نرگزی گچاران افتتاح شد

سلیمان زاده افزود: بدنسازان باید توجه داشته باشند که انجام کارهای غیرقانونی قطعاً عواقب مثبتی نخواهد داشت و منجر خواهد شد من حتی پس از یک دوره پرداخت ، افزایش فوق الذکر راه حل ها خارج شوید ، پس با سختی این مشکل را دنبال کنید من بله و بله تمیز اصلاحیه مجوز بلافاصله تصمیماتی را صادر می کند و از اوت در قانون اعمال می شود من انجام دادن.

دیدگاهتان را بنویسید