ما از سایر تاکتیک های قانونی استفاده خواهیم کرد


جانشین فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد: پس از تکمیل مستندات، در صورت ادامه فعالیت اغتشاشگران، پلیس از سایر روش های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش سلام نو، سرهنگ حسین حسن پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در برقراری نظم و امنیت هیچ مخالفتی ندارد و با هماهنگی مراجع قضایی با اغتشاشگران و اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد. حقوق شهروندی تعیین کننده و غم انگیز خواهد بود.

دستگیری ۶۸ تظاهرکننده در رشت

وی در ادامه از دستگیری 68 معترض در دو روز گذشته در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده قضایی وارد دستگاه قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه اغتشاش گران طی دو روز گذشته 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی را منهدم کردند، گفت: در حوادث اخیر 43 نیروی انتظامی، بسیج و سپاه نیز مجروح شدند.

پلیس همچنین از آسیب دیدن شیشه چند واحد صنفی و بانکی در خیابان بیستون و لاکانی رشت و آتش سوزی مسجد سبزه میدان و انهدام 9 دستگاه آمبولانس شامل چهار دستگاه آتش نشانی و چهار دستگاه آمبولانس خبر داد. و دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون اعلام و تصریح کرد: با توجه به تکمیل شواهد، در صورت ادامه فعالیت اغتشاشگران، پلیس از سایر روش های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها عواقب قانونی و درازمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندان خود توضیح دهند، فرزندان خود را با دقت بیشتری زیر نظر داشته باشند و مراقب رها شدن احساسات فرزندان خود باشند که در براندازی حکومت شناسایی شدند. . ویژگی.

بیشتر بخوانید  به این دلایل هرگز ایستاده آب نخورید + عوارض و مضرات

حسن پور در پایان از شهروندان خواست از شرکت در تجمعات غیرقانونی به عنوان کالای اجتماعی پلیس خودداری کنند و هرگونه اطلاعات مرتبط با آن را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید