ما از سایر تاکتیک های قانونی استفاده خواهیم کرد



جانشین فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد: پس از تکمیل مدارک، در صورت ادامه فعالیت اغتشاشگران، پلیس از سایر شگردهای قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، سرهنگ حسین حسن پور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت با هیچکس مخالفتی ندارد و با هماهنگی مراجع قضایی با اغتشاشگران و متخلفان برخورد خواهد کرد. از حقوق شهروندی.» تعیین کننده و غم انگیز خواهد بود.

دستگیری ۶۸ تظاهرکننده در رشت

وی در ادامه از دستگیری 68 معترض در دو روز گذشته در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده قضایی وارد قوه قضائیه شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه اغتشاش گران طی دو روز گذشته 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی را منهدم کردند، گفت: در حوادث اخیر 43 نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران نیز مجروح شدند.

این پلیس همچنین از آسیب دیدن شیشه چند واحد صنفی و بانکی در خیابان بیستون و خیابان لاکانی رشت و آتش سوزی مسجد سبزه میدان و تخریب 9 خودروی اورژانس شامل چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه آمبولانس خبر داد. و یک دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون اعلام و تصریح کرد: با توجه به تکمیل ادله، در صورت ادامه فعالیت اغتشاش گران، پلیس از سایر شگردهای قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها باید عواقب قانونی و درازمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندان خود توضیح دهند و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و مراقب تخلیه هیجانات فرزندان خود باشند و در تخریب اموال دولتی شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید  اشک آورترین عکس از مهرداد میناوند در روز عروسی اش

حسن پور در پایان از شهروندان خواست به عنوان کالای اجتماعی پلیس از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری کنند و هرگونه اطلاعات مرتبط با آن را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید