مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماه خورشید یا ستاره؟ یک عکس را انتخاب کنید و شخصیت خود را کشف کنید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماه، خورشید یا ستاره؟ تصویری را انتخاب کنید و کشف کنید که به دنبال چه نوع کارما هستید؟


شخصیت پنهان / تست شخصیت

1. از روابط ناسالم غلبه کنید در گذشته، زمانی را صرف احساس تنهایی، گوشه گیری و رها شدن توسط دیگران می کردید. بنابراین اکنون در تلاش هستید تا روابطی را ایجاد کنید که برای شما خوب نیست. گاهی اوقات شما فقط خوبی را در یک شخص می بینید و حتی نمی دانید که شر غالب است. تنها کاری که برای بهبود کارما باید انجام دهید این است که برای ارتباط خوب بجنگید. اگر افراد زیادی در اطراف خود ندارید، ترس غیر واقعی از تنها ماندن را فراموش کنید و روی افرادی تمرکز کنید که برای وقت شما ارزشمند هستند.

2. از شک و تردید و خرابکاری در اهداف خود دست بردارید ممکن است با موقعیت های دشوار زیادی روبرو شده باشید و تصمیمات ناخواسته شما فقط عواقب آن را تشدید کرده است. چیزی که ممکن است در حال حاضر ندانید این است که این اشتباهات فقط به این دلیل رخ داده اند که خودتان را باور نداشتید. وقت آن است که او را رها کنید و ادامه دهید. تمام تصمیمات و اقدامات موفق را در زیر تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید آنها را نمونه ای برای موقعیت های مشابه قرار دهید. همچنین از دیگران مشاوره نگیرید و بر آنچه واقعاً نیاز دارید تمرکز کنید.

3. شروع به اعتماد به دیگران کنید بله، شما قربانی افراد زیادی شده اید و بارها مورد بی احترامی قرار گرفته اید. از همه فاصله می گیرید و نمی دانید به چه کسی اعتماد کنید. اما وقت آن رسیده است که با جذب افرادی که واقعا شما را درک می کنند، از شر این کارمای بد خلاص شوید. فقط به شهود خود توجه کنید و شروع به اعتماد به افرادی کنید که واقعاً نور مناسب را به شما نشان می دهند. علائم به راحتی قابل تشخیص هستند، فقط باید باور داشته باشید که تصمیم درستی می گیرید.

بیشتر بخوانید  حواشی بازی بایرن مونیخ و بارسلونا با نتیجه ی باورنکردنی 8 بر 2


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *