مانور بهداشتی در 5 بقعه متبرکه کردستان انجام شد


حجت الاسلام محمد کاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از اجرای مانور بهداشتی در 5 بقعه متبرکه کردستان خبر داد و گفت: پروجکشن ایثارگران و همسایگان بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمی انجام می شوند.

وی با اشاره به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی در بقاع متبرکه استان اظهار داشت: پس از شیوع ویروس ویروس کرونا مقدسات مقدس در قالب روزانه ضد عفونی می شود.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: مانور سلامتی در حرم مطهر امامزاده پیرمحمد (ع) و هاجر خاتون (س) سنندج ، مقبره پیر گزایی (ره) در سقز ، امامزاده هاجر و سارا (ع) قروبه و آستان مقدس امامان عبدالله ، اسماعیل و محمد (ع) در شهرک پیرتاج در شهر بیجار برگزار می شود.

مدیرکل امور خیرین و امور خیریه کردستان افزود: بنیاد ها و موسسات خیریه کردستان از روزهای ابتدایی روی ویروس تاج کار می کنند و ماسک ، دستکش ، ضد عفونی کننده ، لوازم خانگی و بسته های بهداشتی را در خانواده های آسیب دیده در بقاع متبرکه استان توزیع می کنند. “

وی در پایان تصریح کرد: در این طرح آزمایشات مربوط به قند خون ، فشار خون ، ویزیت رایگان نمازگزاران و همسایگان بقاع متبرکه و در صورت امکان آزمایشات رایگان تاج نمازگزاران باید با هماهنگی و تعامل با شبکه بهداشت و درمان انجام شود. .

انتهای پیام / 2330/71


بیشتر بخوانید  یک روش جدید و آسان برای کاهش وزن روی شکم با آب گرم

دیدگاهتان را بنویسید