مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مالیات خانه های خالی و خودروهای لوکس کجا رفته است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رئیس سازمان مالیاتی با اشاره به صدور گواهی خانه خالی برای 500 هزار مؤدی گفت: تا دیروز 150 میلیارد تومان مالیات خودروهای لوکس پرداخت شده بود.

داود منظور در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در سازمان مالیاتی کشور برگزار شد، با اشاره به تلاش سازمان مالیاتی برای کاهش نارضایتی ها در بحث مالیاتی، گفت: تلاش اصلی این سازمان این است که به سمت مودیان برود. این سازمان با رویکردی متمرکز به دنبال راه اندازی خبرگزاریی است که به بحث مالیاتی اختصاص داشته باشد و فعالیت های سازمان های مالیاتی را پوشش دهد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات این سازمان در حوزه فرهنگ مالیاتی گفت: باید بحث قانون گذاری، بخشنامه ها و دستورالعمل ها را مطرح کنیم.

منظور با بیان کمپین مسئولیت تحول آفرین در هفته دولت گفت: در این هفته مدیران کل سازمان دو ساعت اول کار را به مددجویان اختصاص می دهند و میز خدمت در ادارات کل مستقر شده است.

وی افزود: جزئیات فعالیت های یک ساله سازمان مالیاتی در بحث های مختلف از جمله توسعه خدمات الکترونیک، مبارزه با فرار مالیاتی و سایر موارد مشابه در دفتری جداگانه تهیه و در اختیار عموم قرار می گیرد. .

منظور با تاکید بر اینکه پس از پایان سال مالی و وصول درخواست ها روند رسیدگی آغاز می شود، گفت: اظهارنامه اشخاص حقوقی به تازگی دریافت شده است که یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. . قوانین بالادستی مانند قانون مصوب سال 95 مشمول جرایم مالیاتی در صورت داشتن وجوه مازاد و سهام مازاد بر بانک ها می شود.

بیشتر بخوانید  خبر مهم رتبه معلم / تست رتبه معلم صحت دارد؟

وی با بیان اینکه نظام مالیاتی به عنوان پلیس اقتصادی عمل می کند، گفت: بر این اساس سازمان مالیاتی به طور کامل به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

معاون وزیر اقتصاد درباره مالیات خانه های خالی، خودروهای لوکس و… گفت: چند سالی بود که این موارد در ضوابط بودجه سنواتی قرار می گرفت اما درآمدها وصول نمی شد. اولین مرحله در جمع آوری شناسنامه، شناسنامه صادر شده برای مودیان است.

اعتراض به گواهی مالیات خانه های خالی

وی افزود: این موضوع از طریق پیامک و نامه کتبی به کاربران اطلاع داده شده است اما این یک اطلاعیه تشخیصی است که وارد سامانه می شود. از حدود 500 هزار مؤدی که مشمول خانه های خالی هستند، 100 هزار نفر به ابلاغ مالیات بر خانه های خالی اعتراض کردند.

<п>اعلامیه مالیات خانه های خالی و خودروهای لوکس کجا رفت؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *