ماشین فول آپشن همسر آقازاده معروف



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پردیس پورابدینی وی متولد دهه 70 در تهران، بازیگر تئاتر و سینما است پردیس پورابدینی تحصیلات وی تا مقطع دانشگاهی است، این چهره فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرد و اکنون با وارد در سریال آقازاده به عنوان اولین کار حرفه ای خود کاملا خوش درخشیده و به خوبی از پس نقش خود بر آمده است.

پردیس پورابدینی

نام اصلی: پردیس پورابدینی

متولد: ۲۳ فروردین ۱۳۷۹ در تهران

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون

حرفه: بازیگر

درجه:

سالهای فعالیت: 1398 تاکنون

قد: 173 سانتی متر

چگونه بازیگر شویم

نسیم ادبی بازی او را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی سامارا روی صحنه رفت دید و او را برای حضور در نمایش «ماجرای ظهر جمعه» انتخاب کرد. نمایش «قصه ظهر جمعه» اوایل تابستان 1398 به کارگردانی نسیم ادبی اجرا شد.

سری اول

پورادیس پورابدینی در سال ۱۳۹۹ با سریال آقازاده در یک نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا به دنیای سریال، سینما و تصویر معرفی شد.

پردیس پورابدینی

داستانی در مورد انتخاب و تست بازیگری

بهرنگ توفیقی یک روز عصر به دیدن نمایش رفت، یک ماه بعد از تماس دفتر حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با پردیس پورابدینی از او خواستند برای تست بروند. او اصلا نمی دانست برای چه بازی دعوت شده است، بعد از چندین جلسه گفتگو و تست گریم و بازیگری برای این نقش انتخاب شد.

بیشتر بخوانید  اگر ماشین ترمز برید چه کنیم؟/ نکاتی از ترمز بریدن خودرو

نقش مانلی مقدم در سریال آقازاده

این سریال در واقع اولین تجربه بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و شبکه تصویر است. پورادیس پورابدینی در سریال آقازاده در نقش راضیه (منلی مقدم) بازی می کند که در سال 1398 تصویربرداری و در تیرماه 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

پردیس پورابدینی

درباره سریال آقازاده

این سریال به موضوعات روز سیاسی اجتماعی می پردازد و با نقش پردیس پوراد عابدینی آغاز می شود. پردیس پورابدینی مدت ها در این سریال نقش امیر آقایی (نیما)، پسر مهراد (حامد تهرانی)، نیکی کریمی، امین حیایی، لای زنگنه و کامبیز را بازی کرده است. راضیه (با بازی پردیس پورابدینی) دختری است که از شهرستان به تهران آمده و برای داشتن زندگی بهتر به انجمن نیمه (امیر آقایی) پیوسته است. راضیه در این شرکت نام خود را به مانله تغییر می دهد و به عنوان طعمه خود را سر راه حامد تهرانی (سینا مهرداد) قرار می دهد تا او بتواند برای نیما، علیه حامد و … مدرک جمع کند.

وضعیت تأهل و تأهل پردیس پوراد عابدینی

از وضعیت ازدواج و همسر پوراد عابدینی اطلاع دقیقی در دست نیست.

پردیس پورابدینی

علایق و سرگرمی

پردیس عاشق خواندن کتاب و تماشای فیلم است، سرگرمی اصلی او ورزش در طبیعت است، او عاشق شنا و اسب سواری است.

او در اوقات فراغت به سفر می رود تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود.


بیشتر بخوانید  تصمیم گیری اجلاس سران کشور‌های صادرکننده گاز تحت تاثیر اتفاقات منطقه

دیدگاهتان را بنویسید