ماشین فوق لوکس آقای سوپراستار چیست؟


به گزارش سلام نو، محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 در تهران، بازیگر، خواننده و آهنگساز است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی سیالات از دانشگاه آزاد است و از دوران دانشجویی نواختن گیتار را آغاز کرده و اکنون چندین فروشگاه دیجیتال دارد. او 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در رشته مدلینگ دارد. او عکس جدیدی به سبک مشکی منتشر کرد که همرنگ ماشین فوق لوکسش است.

خودروی فوق لوکس محمدرضا گلزار

ماشین فوق لوکس محمدرضا گلزار را ببینید

گلزار چگونه بازیگر شد؟

در فروردین 1379 محمدرضا گلزار کارگردان ایرج قادری را در کافه ای در شهر خزر دید، سر میز آنها رفت و او را به اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد، اما ایرج قادری در پاسخ از او برای بازی در فیلم نرگس و نرگس دعوت کرد. سام به این ترتیب پس از تست های متعدد و پیش تولید گلزار در سال 1358 اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

محمدرضا گلزار با وجود اینکه چندین بار برای بازی در فیلم های کارگردانی چون بهرام بیضایی برای لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای سربازان فریدایی و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت دعوت شده است، اما هیچ کدام آنها موفق شدند.

الزار

گلزار و حضور در تلویزیون به عنوان مجری!

محمدرضا گلزار در سال 1376 با برنامه مسابقه ای به نام پیروزی در تلویزیون ظاهر شد.

انتشار فتوای آیت الله مکارم شیرازی باعث سردرگمی در فضای مجازی شد. یکی از مراجع تقلید از وی پرسید: مسابقات حضوری به نام مسابقه برد بزرگ از شبکه سه سیما پخش و پخش می شود. می دهد (تا 100 میلیون تومان) که با کمک میزبان ها و فرصت هایی که برای هر شرکت کننده فراهم می شود، مبلغ جایزه اغلب کمتر از 5 میلیون تومان نیست. شرط شرکت در این برنامه خرید پرسش و پاسخ صحیح از طریق اپلیکیشن ویژه می باشد و در صورت صحیح بودن پاسخ ها در رقابتی نزدیک 4 نفر به مسابقه حضوری دعوت خواهند شد. آیا این نوع مسابقه مجاز است؟ آیا شرکت در این نوع مسابقات مجاز است؟ “آیا شرکت کننده مالک قانونی جایزه می شود؟”

بیشتر بخوانید  حکیمی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن: این فرصت را خواهم داشت که در یک لیگ جدید با یک تیم معتبر بازی کنم - اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

آیت الله مکارم شیرازی نیز در پاسخ گفت: «این قمار و کسانی که شرکت می کنند جایزه ندارند».

این برنامه پرمخاطب با اجرای محمدرضا گلزار در نهایت به دلیل آنچه که برخی آن را قمار آلودگی می نامیدند از کنداکتور شبکه حذف شد. چیزی که همچنان برای سازندگان و حامیان قسم خورده «پیروزی» شگفت انگیز است.

الزار

گلزارا در عرصه موسیقی فعال است

ربا موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان شروع کرد.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1356 به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد. در گروه آریان گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای می نواخت.گلزار همچنین گروه دارکوب را به همراه هماجون نصیری و دیگران در عرصه موسیقی تأسیس کرد. سپس گروه ریزار (رزار؛ مخفف رضا گلزار) را به عنوان فعال ثبت کرد.

الزار

فعالیت گلزار در عرصه خوانندگی

محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینما همواره علاقه خاصی به تجربه در سایر رشته های هنری داشته و در زمینه های موسیقی، خوانندگی، بازیگری و مدلینگ فعالیت داشته است. او قبل از ورود به دنیای بازیگری در گروه آریان نوازنده بود و خوانندگی را از اوایل دهه نود شروع کرد. کنسرت های گلزار از سه چهار سال پیش شروع شد و این هنرمند هر ساله چندین کنسرت در تهران و شهرستان ها برگزار می کند.

محمدرضا + گلزار (2)

گلزار در فعالیت های ورزشی فعالیت می کند

محمدرضا گلزار به اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. پاس مربیگری اسکی دارد. به گفته محمدرضا گلزار او از 6 سالگی والیبال بازی می کند.

محمدرضا گلزار از سال 83 که مسابقات خیریه برگزار می شد کاپیتان تیم والیبال این هنرمند بود اما در سال 86 به دلیل مشغله کاری از این تیم جدا شد. وی مربی بدنساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپرلیگ 87 والیبال به درخواست آقای شهیدیان بود.

بیشتر بخوانید  ثبت نام ایران خودرو | 7 محصول ایران خودرو حراج خورد

الزار

فعالیت گلزار در زمینه مدلینگ

محمدرضا گلزار به دلیل علاقه زیادی که به دنیای مد و مدلینگ داشت، در سال 1359 به عنوان اولین مرد فتومدل پس از انقلاب ظاهر شد. او یکی از اولین مدل های تبلیغاتی ایران بود که عکسش روی بیلبوردهای تبلیغاتی ایکات رفت و بعد از اکران فیلم شام آخر در سال 1359، ایکات از رضا دعوت کرد و در سال 1360 با این شرکت قرارداد بست. مدلی برای شرکت های تبلیغاتی مانند چرم. و شیرآوران هم فعال بود.

محمدرضا گلزار

مشاغل مختلف با گل

گلزار پیشرو همه نوع تجارت است. مدتی صاحب یک باشگاه لوازم آرایشی مردانه بود، بعداً یک رستوران انار راه اندازی کرد و سپس با برند مکزیکی اکلیپس روی لباس کار کرد.

او اکنون دو فروشگاه دیجیتال به نام گو اسپورت دارد که نماینده فرانسه است و یک مرکز برنزه سازی به نام «سان تینت» در دبی دارد و شایعه شده که در حال ساخت و فروش برج است.

جالب است که گلزار در 100 رشته عربی و معارف در کنکور شرکت کرده و در دانشگاه تدریس و علوم دینی می کرده و می گوید فردی بسیار مذهبی است.

محمدرضا گلزار

حقوق میلیاردی گلزار

او با دریافت یک میلیارد تومان در پنج ماه بازی در یک سریال عاشقانه از سال 1375 به یکی از گران ترین بازیگران ایران تبدیل شد و به طور میانگین برای هر فیلم بالغ بر 200 میلیون تومان دریافت کرد.

    محمدرضا گلزار

دیدگاهتان را بنویسید