ایکو ریرا نقش جایگزین پژو ۲۰۰۸ را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا میکند؛ بنابراین ریرا دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود.
پس از تارا، ریرا دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود. ظاهر آن تا حد زیادی به کراساوورهای جدید گروه رنو نیسان شبیه است.
در بخش فنی، ایکو ریرا از پیشرانه EF ۷ توربوشارژر بهره میبرد. براساس اطلاعات اعلام شده، موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر ۱۶۸ اسببخار قدرت و ۲۴۵ نیوتنمتر گشتاور آزاد میکند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس توربوشارژر و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. ریرا یک کراساوور شهری تک دیفرانسیل است و بنابراین رفتار آن در حرکت همانند پژو ۲۰۰۸ خواهد بود.
از آنجایی که هنوز به کابین ایکو ریرا دسترسی نداریم، بایستی به حدس و گمانها در مورد امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو اکتفا کنیم. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور نور و باران به همراه ترمزهای دیسکی چهار چرخ آپشنهای این خودرو در بخش ایمنی را تشکیل میدهند.
در بخش تجهیزات رفاهی نیز سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانهای به همراه نمایشگر، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سامانه پایش فشار باد تایرها را در کراساوور ایران خودرو خواهیم دید. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و همچنین زمان عرضه این خودرو اعلام نشده است.