ماشین برای همه انتخاب شده و ذخیره شده + زمان ارسال اس ام اس اختصاص داده می شود



سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در مرحله اول تخصیص خودرو در قالب سامانه یکپارچه، حدود 186 هزار خودرو به تمامی پذیرفته شدگان نهایی و ذخیره تعلق می گیرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، پس از اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو در هفته گذشته، ابهاماتی به وجود آمد.

یکی از معایب فرآیند قرعه کشی قبلی خودروساز، عدم تعیین فهرست نهایی بود. اما در این دوره فهرست برگزیدگان از نظر احراز هویت کنترل شد و 10 درصد از برگزیدگان شرایط لازم را نداشتند و حذف شدند.

بنابراین برای اولین بار یک عدد ثبت نام از فهرست ذخیره حذف شد. به این ترتیب برخی از منتخبان لیست ذخیره که این افراد را ذخیره و سپس منتخب اعلام کردند باعث ایجاد ابهام شدند.

سازمان حمایت در ادامه اعلام کرد: به تمامی افرادی که در لیست اصلی راه یافته اند و همچنین داوطلبانی که در لیست ذخیره و سپس در لیست منتخب اصلی قرار گرفته اند، خودرو تعلق می گیرد.

در همین راستا «امید کلیباف» سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: تمامی پذیرفته شدگان نهایی و ذخیره یک دستگاه خودرو دریافت می کنند.

وی گفت: در ابتدا قرار بود 12 هزار نفر از لیست ذخیره خودرو حذف شوند اما پس از آن به این نتیجه رسیدیم که خودروسازان می توانند 176 هزار خودرو تحویل دهند.

کلیباف ادامه داد: یعنی علاوه بر 125 هزار نفری که احراز هویت شدند و برنده قطعی اعلام شد، با توجه به اینکه حدود 50 هزار خودرو مازاد وجود داشت و تعداد 60 هزار نفر رزرو شده بود، می توان با اضافه کردن 10 هزار خودرو دیگر، این را مشخص کرد. خودرو.

بیشتر بخوانید  ضلع شرقی بیمارستان طعمه حریق شد | جزئیات آتش سوزی بیمارستان گاندی +ویدئو

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب در مرحله اول تخصیص خودرو در قالب سامانه یکپارچه حدود 186 هزار خودرو به داوطلبان عرضه می شود.

وی بیان کرد: البته از 25 خردادماه برای 60 هزار نفری که در لیست ذخیره هستند پیامک ارسال می شود.

در این مدت خودروها در قالب 115 طرح فروش مختلف اعم از فروش جاری، فوق العاده و طرح جوان سازی جوانان با بازه زمانی کمتر از یکسال به شهروندان تحویل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید