ماسک موز و عسل بهبود دهنده پوست و چین و چروک


طرز تهیه ماسک موز و عسل ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

طرز تهیه ماسک موز و عسل

طرز تهیه ماسک موز و عسل

مصرف عسل در رفع کم اشتهايي، بهبود جريان خون، همچنين رشد عضلات مؤثر است و اين ماده غذايي نقش بسيار مهمي در التيام و بهبود زخم‌ها دارد و در ترکيب انواع کرمهاي ويژه پوست به کار مي رود.

از زمان ملکه کلوپاترا تا ملکه صبا ،عسل برای زیبایی پوست خانمها به کار میرفته است.در قرن هیجده ملکه آن زمان انگلیستان ،موهایش را به وسیله لوسیونی که از عسل درست می شد رنگ میکرد و رنگ موی درخشان ملکه در دربار آن روز معروف بوده است در دربار فرانسه کنتس ها عسل را به وسیله کرم و شیر پاکنی که از آن درست میشد مصرف می کردند.

لولامونتز زیبای آشوبگر قرن نوزده ،زیبایی خیره کننده خویش را در مایه کرمی که در منزل تهیه میکرد می دانست و آن عبارت بود از 2 قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون که پانزده دقیقه بر روی صورت می ماند

صورتتان را با این ماسک تمیز کنید ، ویتامین های موز به عنوان بهبوددهنده پوست و موثر در کاهش چین و چروک ها شناخته می شوند ، البته وقتی که مستقیم روی پوست استفاده شود .خوردن موز همچنین راه خوبی برای زیبایی است البته با ویتامین C و B6 ،منگنز و آب چهره شما را از درون زیبا می کند .

در حالی که موز پوست را تغذیه می کند ، عسل آن را نرم کرده ، رطوبت پوست را حفظ می کند و درخشش طبیعی به آن می بخشد .و در آخر آب لیمو پوست را پاکسازی کرده ، مانع به وجود آمدن جوش و آکنه می شود .

بیشتر بخوانید  راز جوانی در دست ژاپنی‌ها

مواد لازم:

1 موز رسیده
1 قاشق غذا خوری عسل
آب لیمو 10 قطره

موز را له کرده وعسل و آبلیمو را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید، ماسک را به مدت 15 دقیقه روی صورت قرار داده سپس با حوله ولرم پاک کنید .

ماسک عسل و موز صورت

ماسک شاداب کننده پوست

مواد اولیه:

دو قاشق غذا خوری آرد جو

دو قاشق چایخوری پودر نعناع

دو قاشق غذا خوری عسل

سه قاشق غذا خوری شیر

طرز تهیه و مصرف

عسل ،آرد جو و پودر نعناع را مخلوط نموده تا به صورت خمیر در آیدآنقدر شیر به مخلوط اضافه نماییدتا حالت کشدار پیدا کنداما خیلی روان نباشد

صورت و گردن را تمیز شسته،موها را عقب بزنید مواد را به صورت مالیده و مراقب زیر چشمان باشید. مدت نیم ساعت صبر کرده سپس صورت را با آب ولرم بشوییدصورت را خشک کرده و کرم مرطوب کننده مصرف کنید این ماسک پوست را صاف و عمیقا تمیز می کند

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید