ماست و تناسب اندام


رژیم غذایی سالم

ماست

1. ماست بهترین جایگزین شیر است

بسیاری از افراد به شیر آلرژی دارند یا از طعم و بوی شیر متنفر هستند، تصور کنید کودکانی که از نوشیدن شیر خودداری می کنند، مادران و پدرانی که همیشه با آنها برای نوشیدن شیر مشکل دارند، شیر جایگزین بسیار خوبی است که می تواند جایگزین شیر شود و مواد تشکیل دهنده ما را به دست آورد. برای در شیر از طریق ما.

2. ماست برای دستگاه گوارش مناسب است

هضم زمانی است که تجزیه مکانیکی و شیمیایی غذا در قطعات کوچکتر انجام می شود و از طریق جریان خون به سراسر بدن ارسال می شود. غذاهای سبکتر سریعتر هضم می شوند و به هضم غذاهای سنگین کمک می کنند ماست حاوی پروبیوتیک هایی است که به عملکرد سیستم گوارش کمک می کند. همچنین ماست به دلیل فرآیند تخمیر حاوی باکتری های مفیدی است که کمک بزرگی به سلامت و شادابی می کند.

3. ماست منبع غنی کلسیم است

کلسیم یکی از مواد مغذی مورد نیاز بدن ما است. کلسیم برای سلامت کلی بدن ما مهم است، تقریباً تمام سلول های بدن ما برای انجام کار خود به نوعی به کلسیم نیاز دارند. کلسیم همچنین نقش مهمی در انقباض عضلات، انتقال پیام های عصبی و آرامش هورمون ها در بدن ما دارد. اگر می‌خواهید دندان‌ها و استخوان‌هایی قوی داشته باشید، باید به ماست، این منبع غنی از کلسیم روی میزتان عادت کنید.

4. رابط کاهش وزن ماست

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به کاهش وزن علاقه دارید و با نخوردن شکلات، تنقلات و شیرینی ها با چاقی خود دست و پنجه نرم می کنید، توصیه می کنم ماست را فراموش نکنید، مخصوصا برای ورزش، حداقل یک یا دو قاشق غذاخوری ماست قبل از آن بخورید. آموزش اثر جادویی آن!

بیشتر بخوانید  برنزه شدن پوست چه عوارضی دارد؟

5. ماست سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

سیستم ایمنی یک ساختار بیولوژیکی برای محافظت در برابر بیماری ها است، بنابراین حفظ سلامت و شادابی برای ما مهم است. غذاهایی وجود دارند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند و ماست یکی از این غذاهاست. ماست با باکتری های مخمر موجود در آن به آماده سازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

تا الان بهتون گفتم ولی تموم نشده فواید ماست انشالله در آینده فوایدی که ماست برامون میاره رو براتون میگم یا حتی طرز تهیه ماست رو در منزل توضیح میدم! شاد و سلامت باشید.

منبع: سایت تکراری


دیدگاهتان را بنویسید