مازیار لرستانی راهی بیمارستان شد | حال مازیار لرستانی وخیم شد



آنچه دیگران می خوانند:

مازیار لرستانی در 10 خرداد 1345 در تهران به دنیا آمد مازیار لرستانی پدرش قاضی بازنشسته و مادرش بازنشسته فرهنگی است. چند دقیقه پیش مازیار لرستانی او در صفحه خود از تغییر جنسیت خبر داد.برخلاف شایعات دیروز سریال مازیار لرستانی با نام سابق خود بدون تغییر روی آنتن می رود.

لرستان می خواند

خبر مسابقه جنسیت شهر لرستانی با نام مازیار رسما اعلام شد. لرستانی با انتشار تصویری جدید از خود در یادداشتی نوشت: من ترانه هایی هستم که در خلوتم گوش می دهم… همه اشکی هستم که در زندگی پنهانی ریختم… دردی که تنهایی کشیدم… من همه تلخ و شیرینم، تمام اتفاقات زندگی… آنهایی که فقط برای من اتفاق افتاده… این منم، من که در نهایت با زخم های وجودم ادغام شد. حالا… تیکه های وجودم، تمام زندگی من بشو… کنارم بمان تا با هم پیر شویم… با پاهای خسته و قلب شکسته و صدای من از اعماق کودکی، مرا صدا کن، بخوان. زائر هستند و در جار برمی گردیم… #مازیجار… خداوند نام ها را می فرستد. پی نوشت: پس از ابهامات فراوان…..و تلاطم پس از تلاطم. انسان حتی در لحظه مرگ می تواند دوباره متولد شود. این موضوع اما بیش از نیم قرن از زمانی که رسمی و قانونی شده است ادامه دارد.

شهر لرستانی

داستان چگونگی تبدیل شدن به یک پروانه

پس از فتوای مشروعیت تغییر جنسیت در ایران که مریم هاتون ملک آرا، اولین زن تراجنسیتی ایران از رهبر انقلاب دریافت کرد، ایران به کشوری پیشگام در جراحی تغییر جنسیت در جهان اسلام تبدیل شد. بر اساس آمارهای غیررسمی، بیش از 150 هزار تراجنسیتی در ایران زندگی می کنند. با توجه به اینکه این افراد به دلیل ترس از طرد شدن از سوی جامعه و خانواده تحت درمان قرار نمی گیرند، آمار دقیق نیست، اما تعدیل جنسیتی علاوه بر هزینه های روانی، بار مالی زیادی را به همراه دارد. قیمت این عمل بین 80 تا 100 میلیون تومان است که بسته به نوع بیمارستان می تواند کم و بیش باشد. با این حال، با وجود شرع و قانون پذیرفتن افراد تراجنسیتی، همچنان به نظر می رسد که آنها میدان مین هستند که در رسانه های رسمی نمی توان به درد و رنج آنها پرداخت. نگاهی بیهوده که سرنوشت این افراد را با انزوا، طرد، ناامیدی و نابودی تهدید می کند. افرادی که در تراژدی زندگی می کنند. اونی که هستن نیستن…!

بیشتر بخوانید  آیا باز هم قیمت طلا کاهش خواهد یافت؟

مازیار لرستانی با انتشار عکسی در مورد شایعات ازدواج و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرام خود به شایعات پایان داد و نوشت: تمام اقدامات من برای آشتی جنسیت قانونی و شرعی است. تا امروز با کسی ازدواج نکرده ام، چون اساساً هیچ شرایطی نداشتم. شروع این تغییرات به سالها قبل برمی گردد و اصلاً شروع رزیدنتی نبود و من هنوز در چرخه درمان هستم و تغییرات زمان بر است. من فرزند این مملکت هستم و در این جامعه و در کنار این بزرگواران با عزت زندگی و کار می کنم و بر خود لازم می دانم از حراست وزارت آموزش و پرورش و دادگستری، سازمان پزشکی قانونی و … تشکر و قدردانی کنم. اعلام می کنم».

شهره لرستانی عکس بعدی خود را با نام ودود لرستانی منتشر کرد. و برخی در زیر پست او به تغییر جنسیت او اشاره می کنند.

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 5 مهر 1345 اصالتا خرم آباد است، این بازیگر در خانواده ای 5 نفره، پدرش قاضی بازنشسته و مادرش مستمری بگیر است. فردی بافرهنگ است و یک برادر و خواهر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 درگذشت.

شهره لرستانی در سال ۱۳۴۸ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد و در سال ۱۳۹۲ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیلمنامه نویسی از مرکز آموزش فیلم اسلامی مجتمع سینمایی باغ فردوس دریافت کرد.

خودش را لر می داند که به تنهایی عادت کرده است و می گوید نه تنها با اقوام درجه یک، بلکه با خانواده هایمان در خرم آباد، بروجرد و تهران، همه با هم در ارتباط هستیم، باید همدیگر را بشناسیم. هر روز. من به خاطر کار کمتر مشغله دارم اما در کل همه افراد خانواده از شرایط مطلع هستند و این ویژگی سکوت است.

بیشتر بخوانید  تست شخصیت | به تصویر نگاه کن و بگو در ثانیه اول چی دیدی تا بفهمی تحت فشار خونسرد عمل می‌کنی یا دست‌پاچه می‌شی؟

شهر لرستانی

شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت

شهره لرستانی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از 5 سالگی برای خانواده اش به اجرای و کارگردانی نمایش می پرداخت.

ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی از آن دست هنرمندانی است که مجردی را به زندگی زناشویی ترجیح می دهد و ازدواج نکرده است.

ازدواج هنرمندان به دلیل شرایط کاری که دارند و دغدغه هایی که یک زندگی هنری ایجاد می کند تا حدودی سخت است و شهره لرستانی به دلیل این مشکل هنوز نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و درک شرایط را سخت می کند. زندگی با هنرمند، به همین دلیل ترجیح داد مجرد بماند.

داستان شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلف این عشق ناتمام ماند و زندگی او را کاملا تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر زن ما پس از یک شکست عشقی 8 سال بازیگری را رها کرد و به انزوا و افسردگی روی آورد و به دلیل تنهایی و بیماری 40 کیلوگرم وزن اضافه کرد.

کاهش وزن شهر لرستانی

شهره لرستانی کم کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه وزن و چاقی خود می داند. او با یک رژیم توانست 40 کیلوگرم وزن کم کند و انگیزه خود را برای کاهش وزن، عاشق شدن دوباره او می داند، اما دوباره چاق شد.

این هنرمند سال گذشته (1400) تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفت و وزن زیادی از دست داد و در مراسم خاکسپاری پدرش با ظاهری متفاوت و تکان دهنده ظاهر شد و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

بیشتر بخوانید  واریز سود سهام عدالت مرحله دوم آغاز شد+ مبلغ

عشق شهرا لرستانی به گربه هایش

شهره لرستانی یکی از هنرمندانی است که گربه ها را بسیار دوست دارد و اگر سری به خانه او بزنید گربه های زیادی را خواهید دید.

ورود شهره لرستانی به عرصه بازیگری

شهره لرستانی از سال 1364 فعالیت خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و در دوران دانشجویی 17 نمایش را کارگردانی کرد. او معاصر هنرمندان مشهوری چون محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، علی دهکردی و… بود.

در سال ۱۳۷۰ برای اولین بار با فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودژاد وارد دنیای سینما شد و سریال آقابخیر مجید بهشتی در سال ۱۳۶۵ اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

این هنرمند در سال ۱۳۷۱ با سریال آپارتمان های اصغر هاشمی در بین مردم شهرت بیشتری پیدا کرد و از این سریال به عنوان اوج کار خود یاد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید